Advertenties


forum gebruikers

Gestart door Roy16v, 26 januari 2014, 13:59:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roy16v

Zijn er meer mensen die het opvalt dat er de laatste tijd heel veel forum.bezoekers zijn die minder dan 5 berichten hebben geplaatst,zig niet hebben voorgesteld maar 9 van de 10 vragen hebben over problemen met hun auto  of het forum gebruiken om iets te verkopen en vervolgens hoor je ze nooit weer.
Nu snap ik dat ieder1 welkom is maar is hier iets aan te doen?
B.v. eerst voorstel topic alvorens je een ander topic kan open o.i.d. ?
Een foto plaatsten word al snel afgestempeld als forum vervuiling maar gebruikers met max 7  berichten in half jaar tijd ook.
Een enkeling uitgezonderd die wel serieus gebruik maakt van het forum...

J to the H (Jeroen)

Is foto's plaatsen vervuiling? Ik ben altijd blij als mensen de moeite doen om foto's te plaatsen.

En ja... het is best wel hinderlijk dat er mensen zijn die alleen maar namen maar niets geven..
Maar ik denk dat het enige wat we eraan kunnen doen is iedereen lief vragen om zich voor te stellen.


Roy16v

Gebruik de zoekfunctie eens jeroen betreft fotos plaatsen.

J to the H (Jeroen)

Sorry, ik begrijp je niet...

Roy16v

Staat ergens stukje van mij .
Kreeg behoorlijk wat commentaar over plaatsen van fotos..
Maar check de laatste 2mns maar es.
Heel veel 1 a 2 berichters over motor problemen of auto te koop aanbieden.

mark29

Wat mij als nieuwkomer op dit forum opviel.
Wat ik wel gewend van andere fora, is een fatsoenlijk voorsteltopic gelegenheid.
Hier is 1 topic, hier kan je hallo zeggen, en dat doet iedereen, maar bij houden gaat eigenlijk niet. Want het is niet echt terug te vinden.

Ik zit veel op een honda forum, daarin heb je een eigen wie is wie topic, hierin stel je eigen voor, en kan je steeds inzetten wat je hebt gedaan aan je auto enzo.
En hier kunnen anderen in reageren, dat houd het ook duidelijker.

Ik zou niet weten waar ik nu een foto zou moeten plaatsen van mijn megane`s, het is niet vanzelfsprekend.

En wat ik gewend ben, was dus civic club holland, daar waren ook veel niet civics en ook niet honda`s bij.
Is inmiddels nu hcnonline.nl honda community geworden.
Maar iedereen is welkom, wat je ook rijd.
Het valt mij op dat het hier niet snel fijn word gevonden als je iets post over iets wat geen megane is. Deze reacties ben ik meerdere keren tegen gekomen en dan is het weer ontopic, komt een beetje autistisch over.

Verder vind ik het best leuk hier, vandaar dat ik ben blijven hangen.

mark29

Owja en daar is een regel, van als je iets wil verkopen, dien je minimaal 25 post te hebben.
Heb je dat niet, word je verkoop topic weg gegooid.

Wat je dan wel weer krijgt, zijn mensen die 25 keer whaa vette wagen bij iedereen neer zet.
Als je dan een moderator hebt, die dit goed bij houd en eruit filterd ben je van dit probleem af.
Anders word een forum net marktplaats, en dat is nou net niet de bedoeling.

Rohald

Kijk, dit zien we graag: leden die meedenken over hoe we het forum gebruiksvriendelijker kunnen maken !-!
ideeën zijn altijd welkom en worden ook zeker gewaardeerd.

Ik denk dat je mensen wegjaagt als ze minimaal een aantal posts moeten hebben voordat ze iets te koop mogen zetten.
Er kan maar iets te koop gezet worden wat je net toevallig aan het zoeken bent of wat je wel goed kan gebruiken. Dan is het toch wel prettig.

Wat het voorstellen betreft valt het inderdaad wel op dat het niet altijd gebeurt. Helaas. Maar je kan het altijd netjes voorstellen of iemand dat wel wilt doen.
Nee heb je, ja kan je krijgen.
Maar dit is vast wel een punt wat we kunnen bekijken hoe we dit anders kunnen opzetten.

Tijdens de alv (en ook zeker in de aanloop daarvan) is duidelijk geworden dat alle leden meer betrokken willen zijn bij de club.
De ideeën die we voorgesteld hebben tijdens de alv en die er verder uit voortgekomen zijn geven ook aan dat we op die manier verder moeten (zie de topic over de meetingideeën 2014). Zodra het verslag klaar is zal hij ook online gezet worden en dan wordt het een en ander ook wel een stuk duidelijker voor iedereen.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Roy16v

Idd dit is wel een leuk draadje aan het worden.

Dennis Postma

Helemaal mee eens.  !-!

We zullen absoluut kijken of we hier iets mee kunnen.  Y

Roy16v

Gelukkig,
Heb lang nagedacht dit te plaatsten en erg over getwijfeld of ik het moest plaatsen maar toch maar gedaan.
Gelukkig valt t goed.

mark29

Als je als je twijfelt om zoiets te posten, is het eigenlijk al niet goed.

Roy16v

#12
Jammer mark.dat je het op een.negative manier ziet. ;(
Ik probeer.. voorzover het lukt,een positive in breng te geven aan het forum.
Ik ga iets niet stiekem achter de schermen vertellen   8)

Als ik zie hoe er op b.v. w124 forum er daar mee omgegaan word,als je vragen steld etc zonder je voor te stellen ,dan gaat het hier nog makkelijk.

mark29

Ik bedoel, omdat je zegt dat je twijfeld om het hier te plaatsen, ik vraag mij af, waarom twijfel je daarover.
Het moet toch bespreekbaar zijn.

Dante

@Roy: Zie hier een van de redenen dat we accounts met lange afwezigheid of een laag aantal posts niet verwijderen ;) !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev