Advertenties


Gezien op Marktplaats / Ebay / Speurders enz,enz.. DEEL 24

Gestart door Rohald, 2 december 2013, 13:34:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Tedo

Leuk ding. Stilstand/weinig rijden is ook niet altijd goed voor een auto, maar dit lijkt een goede basis.

Stefan

Ziet er wel goed uit.
Mooie lage km stand zeg. Dat zie je nog maar zelden.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

Truckertje

Tedo

Jaja, de velgen die eronder zaten zeker los verkocht?
Wat een rampzalig ding zeg, wat is er met de achterbumper gebeurd?

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Mario1986

Prachtige cabrio zou hem graag ophalen voor de zomermaanden.
Maar dan in de winter de verzekering en wegenbelasting door betalen minder zin in.

Nicole

Schorsen is ook een optie :-)
Hebben wij met onze 2.0 16v. Is ook gewoon geschorst in de periode dat hij niet gebruikt wordt. :-)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Mario1986

Wat zijn daar de regels van?
En loopt de APK gewoon door?
En is deze cabrio hier bekend?

Tedo


megcab2000 (Verkocht)

@Mario1986

vanaf 22 mei gaat mijn cabrio voor E2850,-  in de verkoop mét 14 maanden apk (leer/elektr.dak/automaat/6,5 jaar in bezit, <120dkm NAP/nwe distrib.riem). Altijd met slecht weer in m'n garage gestaan als 2e wagen gebruikt, maar gezien de overige cabrio's hier open en bloot in de buurt was dat niet nodig.
Wegenbelasting E40,- /WA E20,- per maand . Heb em 1 keer 's winters geschorst, doe dat nooit meer, zoveel droge zonnige winters in NL :-)
Nu ,met nog 4 mnd apk mag ie weg voor E2600,- .Zeer lange proefrit vanzelfsprekend. (Wil een nieuwere SLK namelijk).

Interesse? Stuur maar een PB
Megane is verkocht

Tedo


Roy (Coup a One)

Vandaag zag ik langs de A1 hoe 2 mégane's gedemonteerd werden (zuivere testauto's) en hoe die onderdelen op een uitvoerende auto werden her plaatst 8)7 echter hield ik me slapende maar wist op die manier de Polen goed te volgen (dat zelfs die praktijken niet te kloppen waren) :maf:

Roadkill (Michiel)

En nu aub nog ff in begrijpelijk nederlands, snap er de helft niet van Roy
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Als ik het goed vertaal heeft hij gezien hoe Polen langs de A1 twee test-Megane's stripten en daarvan de onderdelen op auto's die geëxporteerd worden terug plaatsten.
Hij deed alsof z'n neus bloedde, en kon ze daardoor goed in de gaten houden. Maar dergelijke praktijken kloppen niet.

J to the H (Jeroen)

En heeft Roy ze ook gefilmd en gevolgd en de politie ingelicht?

OOOH die pooltjes waren een testrit aan het maken met een megane en gingen langs de snelweg de testauto demonteren! Ik heb 'm door!

Maar.. Uitvoerende auto? Wat voerde die auto dan uit? Ze voerden vast wat in hun schild  :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev