Advertenties


Gezien op Marktplaats / Ebay / Speurders enz,enz.. DEEL 24

Gestart door Rohald, 2 december 2013, 13:34:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Tedo

#135
Zwarte design achterlichten voor de Megane II HB. € 60 euro. Wat voor jou, Rogier?

Set Nervasport velgen voor maar 120 euro, klein stukje over de grens.

Rogier

Nee dank je tedo, ik vindt de originele mooier 😉

Roy (Coup a One)

Wel jammer dat Rogier zijn Mégane met zulke slechte foto's en een naar mij te noemen slecht in elkaar gezette advertentie, op zo'n manier van de hand moet (dan had je hem denk ik beter zelf kunnen verkopen, mits je een goede inruilprijs hebt verkregen)! :?

Tedo

Wel eens met een wat oudere auto geleurd, Roy? En weet je wie/wat je dan allemaal aan de lijn en de deur krijgt? Kan je 'm toch echt beter inruilen hoor!

Rogier

De inruilwaarde had ik berekend op internet en dat kreeg ik der ook voor. Dan heb ik in iedergeval niet het gezeur aan de deur met test ritjes maken en dan weer na huis gaan.
En wie weet hoelang ik de auto dan nog had, de apk kwam er ook aan ;)

Hopelijk krijgt de auto een goeie nieuwe eigenaar die er veel plezier aan gaat hebben,  en tedo zoals je zegt de auto staat er wel zielig bij op de winter velgen, hopelijk komt er een mooi setje onder.


Rogier

En de informatie klopt ook niet helemaal, de kop en de d-riem zijn in april 2 jaar geleden vervangen :P

Edwin Postma

Truckertje

Rogier


Tedo

#143
Complete bodykit voor een Scenic I phase 2.

En een heleboel nieuwe originele onderdelen waaronder een radio-stuurbediening voor de Megane I.

Tedo


Tedo


Tedo


Tedo


Losballos (Ron)

Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Edwin Postma

Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev