Advertenties


Help aub! Kachel gemaakt en na 1 dag rijden nieuw probleem???

Gestart door RenaultMidget, 1 december 2013, 18:06:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

RenaultMidget

Hallo,

Me kachelblower is gemaakt door de garage en bleek het probleem bij me verzekering kast te zitten. Nu hebben ze nieuwe kabels getrokken en extra zekering tussen gezet zodat die weer prima werkt!

Vrijdag auto weer opgehaald en geen problemen en de blower werkte weer goed! Alleen zaterdagavond nadat ik me achterruit verwarming had aangezet en weer uit. Later deed ik me licht aan omdat het doker was en zag dat de licht display wat minderfel branden samen met me achterruit verwarming. Als ik me achteruit verwarming aanzette ging die gewoon weer fel branden en weer uit deed bleef die toch branden maar minder fel op me display.

Als ik rem dan gaat die fel branden samen met het teken van je licht op je display. Als ik dan me knipperlicht na links aanzet doet die het niet als ik me rem ingedrukt heb??? Me achterruit wisser doet het ook niet.. te weinig kracht om het te doen??

Vanochtend bleek ik een lege accu uit het niets te hebben?

Net me gestart met start kabels en ging die gewoon aan alleen nog steeds zelfde geval al gisteravond. Als ik rem dan gaat ook me linkerachterlicht uit en alleen me remlicht branden.

Iemand enige idee wat dit kan zijn??

Miscchien iemand die er al ervaring mee heeft? Lijkt wel of het in de linkerkant zit omdat me linker knipperlicht niet werk als ik me rem intrap en me linkerachterlicht uitgaat als ik rem...

De lampjes branden alleen als ik me licht aanheb?? Maar me accu was leeg ook al stond me auto geparkeerd met alles uit?

Iemand enige idee?

Alvast bedankt

Mvg Seth

Umpire (Robin)

Massaprobleem in je stekkers achter of een kapotte/niet goed geleidende zekering
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

jorritmg

Lijkt me dat de garage heeft lopen kloten dus zou terug gaan en hun het laten oplossen op hun kosten uiteraard.

RenaultMidget

aah oke

Dus dit hoor de garage op te lossen neem ik aan?

jorritmg

Hun hebben de bedrading en zekeringen aangepast toch waarna je deze problemen kreeg?

Zo ja dan uhm ja moeten hun het weer opknappen

Umpire (Robin)

nouja, je kachelblower heeft niks te maken met de bedrading voor je lichten en achteruitverwarming. Dus dit zijn twee problemen die vrij van elkaar staan heb ik het gevoel..
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

mark

als ze in de zekeringkast hebben lopen kloten, dan kan het alsnog.  ;)

Paul

ligt eraan waar ze de ventilator op aangesloten hebben. Ik denk dat ze daar iets fout hebben gedaan.
Verlichting kan ook een massaprobleem zijn.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

RenaultMidget

Ben bij de garage geweest,

De kachelblower hadden ze aangesloten Buiten de zekeringkast heen...

Het probleem bleek is de zekering kast te zitten deed bleek op een plek doorgebrand te zijn.. Dusja dat betekend geen garantie en kosten weer voor mezelf zijn :neen:

Hoop dat hierna alles het blijft doen...

BadEend

Hebben ze de oorzaak van het doorbranden verholpen?
Waarom hebben ze de blower buiten de zekeringskast om aangesloten?

jorritmg

Smells fishy if you ask me ......
Zou wel erg toevsllig zijn dat dat niks met elkaar te maken heeft

RenaultMidget

Ja omdat de zekering kast niet goed was al..

Nu hebbe we deze vervangen en alsnog blijft de achterruit verwarming branden als ik me licht aan heb of die nou uit of aan staan..

Morgen gaat die kijken wat dat vandaan komt.. mja zoals ik al zei is het dus weer allemaal voor me eigen kosten :neen: :neen:

Xanquezer (Frank)

Waar begin je aan....  l- l- l- l- l-

soms kan je beter het laten zoals het is... soms is hij het niet waard...

Ze moeten wel zorgen als ze de klus accepteren dat het goed moet werken achteraf
En niet bijkomende problemen erbij worden getrokken... (WANT EERST WAS DAT NIET?? TOCH ??? )
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

RenaultMidget

Ja ben vandaag langs geweest kan hem morgen ophalen,

Probleem niet helemaal opgelost maar ga der niet meer kosten aan maken als nodig is..

Want ze denken dat het in me kabelboom zit.

Helaas geld in gestopt voor niks dus!!

Heb ook gezegd dat het probleem voor ik me blower liet maken er niet was maar ze blijven erbij dat het daar niks mee te maken heeft?


Xanquezer (Frank)

Echt wel...

Helaas op heden daags gaan er nog steeds verschillende signalen door 1 kabeltje.

oja, als je begint, is er bijna geen einde meer aan...

gr
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev