Advertenties


spoiler

Gestart door kim, 3 juni 2005, 19:52:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

kim

heb een vraagje, past de orginele spoiler van op een megane coup? van 1998 op de magane cabrio van 1998?

bedankt

velsatis

hoi,

nee,de spoiler van een coupe zal niet mooi passen op een cabrio.
dit heb ik zelf ook al eens geprobeerd.

succes.

wess

Citaat van: kim op  3 juni 2005, 19:52:18
heb een vraagje, past de orginele spoiler van op een megane coup? van 1998 op de magane cabrio van 1998?

bedankt

ligt eraan of je al gaten hebt in je koffer klep.

anders past de spoiler van een laguna ook gewoon (dus ook een megane)

La Bitch

Bij mij is er vorige week een spoiler van een coup? op m'n cabrio gemonteerd. Alleen de gaten moesten geboord worden, maar geen problemen er mee gehad  :D

Timo Zuiderduin

Citaat van: Wilma op 13 juni 2005, 14:54:09
Bij mij is er vorige week een spoiler van een coup? op m'n cabrio gemonteerd. Alleen de gaten moesten geboord worden, maar geen problemen er mee gehad :D

heb je toevallig ook een foto van het resultaat ?
spoilertje van een coupe vind ik precies een mooi maatje voor achterop de cabrio en ze zijn vrij makkelijk te krijgen vandaar!!

kim

neen, heb nog geen gaten in mijn koffer. Vind zo een spoilerke ook mooi en kan er eentje heel goedkoop kopen vandaar...
toch al bedankt

La Bitch

Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op 13 juni 2005, 15:04:36
Citaat van: Wilma op 13 juni 2005, 14:54:09
Bij mij is er vorige week een spoiler van een coup? op m'n cabrio gemonteerd. Alleen de gaten moesten geboord worden, maar geen problemen er mee gehad :D

heb je toevallig ook een foto van het resultaat ?
spoilertje van een coupe vind ik precies een mooi maatje voor achterop de cabrio en ze zijn vrij makkelijk te krijgen vandaar!!

Zie "ik heb iets nieuws gekocht / gemonteerd"  ;)

Timo Zuiderduin

Citaat van: Wilma op 13 juni 2005, 21:15:38
Citaat van: Timo Z.(Meg-Cabrio) op 13 juni 2005, 15:04:36
Citaat van: Wilma op 13 juni 2005, 14:54:09
Bij mij is er vorige week een spoiler van een coup? op m'n cabrio gemonteerd. Alleen de gaten moesten geboord worden, maar geen problemen er mee gehad :D

heb je toevallig ook een foto van het resultaat ?
spoilertje van een coupe vind ik precies een mooi maatje voor achterop de cabrio en ze zijn vrij makkelijk te krijgen vandaar!!

Zie "ik heb iets nieuws gekocht / gemonteerd" ;)

ik stel gewoon in alle topics dezelfde vragen hahaha!! ;D
maar nogmaals THNX!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev