Advertenties


klets maar raak DEEL 209

Gestart door Rohald, 10 november 2013, 16:32:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

matthew

Prijs van wat ed heeft betaald klinkt redelijker.

Karin

Vind ik ook, maar ja ik woon niet in zijn buurt en ben afhankelijk van wat ze hier vragen. Hij doet momenteel echt niets meer.

Edwin Postma

Ach Karin.
Het is zowat om de hoek voor jou 8)7
Truckertje

Karin

Ja hoor Edje, ik duw de auto wel naar jou toe haha

Edwin Postma

Truckertje

mark

Ik weet niet wat de mensen vandaag in deventer hadden, ze keken alsof ze nog nooit een megane hadden gezien.   :dunno:  >:D
Hun ogen vielen er bijna uit.  :D  >:D

mark

Heb m'n megane net op school nog ff op de vermogenstestbank gehad.  >:D
Keurig netjes 82,2 pk/60,5 KW motorvermogen en 113.9 Nm.  !-! >:D
Volgendeweek heb ik het filmpje, dat zal ik dan wel ff uploaden.  !-!

Tedo

Dat is best veel voor een 1.4e toch? Zeker voor die leeftijd. Zou nieuw rond de 75 moeten hebben.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Yorick

Haha lekker Mark! Ben benieuwd naar je filmpje.

Er is een muziektopic, maar voor de hardstyle liefhebber; Dit is echt een koning set. Lekker knallen!

http://lsdb.nl/set/143724/digital-punk-unleashed-009-08-11-13.html

mark

haha dankje.  !-!

Is zeker goed ingereden, af en toe moet je het gaspedaal eens even goed gebruiken.  >:D

Heb er ook een uitdraai van, zal het wel inscannen als ik het filmpje ook heb.  !-!

Yorick

De donkere Lexus achterlichten weten te monteren, nu de lampen zelf nog in de goede volgorde erin..
Links doet het nog niet (zonder stekkertje, dus alle lampjes los), rechts wel via een stekkertje maar als het knipperlicht aangaat klopt het alsnog niet.
Lekker dan!

Probeer ik maar weer een keer iets zelf, lukt het weer niet haha. Ik denk dat moet toch lukken.. Morgen maar ff naar een bekende die het samen wil fixen.
Foto's volgen nog wel. Ik baal er dan weer zo van dat dat me zelf niet lukt he haha  8)7

Volgende week dinsdag nieuw spatbord, multiriem en achterruitenwisser erop.

En ik ben stiekem nog op zoek naar winterbanden voor mn brikkie maar welke maten/ banden allemaal goed zijn weet ik ook niet helemaal.

Sorry voor mn klaagzang  !-!

Dante

Ik heb hier nog een setje liggen die zo onder je auto kunnen Y !-! ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy (Coup a One)

Afgelopen nacht hebben vandalen geprobeerd in te breken in mijn auto :rant:

Waarschijnlijk zijn ze gestoord omdat het bewijs onder de auto lag (aluminium strip van ongeveer 1.30 mtr lang en uiteinde gebogen tot een bocht), verder lichte schade maar de politie acht dat ze wel weer komen 8)7
En dat terwijl er niets in de auto ligt :D l-

Dante

Dan willen ze 'm meenemen... GPS tracker onder je auto zitten? ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev