Advertenties


klets maar raak DEEL 209

Gestart door Rohald, 10 november 2013, 16:32:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Yorick

Citaat van: Roy (Coup a One) op  1 december 2013, 20:08:02
Krijg je vandaag een telefoontje dat je portemonnee terug gevonden is, alleen ontbreekt het geld en de bankpas.

Na het ophalen rijden ze je :rant: de auto ook nog in elkaar l- l- l-

Gaat lekker daar... Het zit je niet bepaald mee! Hopelijk kan de Sint je weer blij maken aan het eind vd week  Y :grin:

Citaat van: Karin op  2 december 2013, 18:43:47
Heren en dames, ik heb eindelijk mijn auto terug. De "hartverzakking" (prijs) laat nog even op zich wachten. Maar ik ben erg blij dat ik hem weer terug heb.

Kijk aan! Nu lekker wachten op de prijs haha..

Dennis Postma

Dat is goed nieuws Karin. Nu mentaal voorbereiden op de factuur. ;)

Edwin Postma

Mooi dat hij klaar is Karin.

Gisteren ben ik met mijn winterwielen bezig geweest.
Nu moet en wil ik hem omhoog doen van het winter.
Wil? Ivm eventuele sneeuw ik geen sneeuwschuiver wil zijn.
Moet? De banden bij sturen mijn spatborden en bumper aan puin zullen draaien.

Rechtsvoor wou de schroefset naar een halve liter wd40 weer draaien.
Linksvoor niet los te krijgen. Met een stootijzer en hamer ook geen beweging in te krijgen >:(
Iemand tips? Vrees terug naar orgineel te moeten voor de winter l-
Truckertje

Ard Klok

Inderdaad goed nieuws Karin. Auto heeft best lang bij de garage gestaan. Hopelijk valt de rekening mee.

Dennis Postma

Edwin. Misschien de komende dagen herhaaldelijk inspuiten, de tijd geven om in te trekken. En later nog eens proberen.

En anders de auto deze winter laten staan en lekker op de fiets.  8)7

Edwin Postma

Moet ik de auto dus dagelijks opkrikken en wiel eraf halen.

Fietsen? Kan ik niet :q
Truckertje

mark

Een grote waterpomp tang?
Natuurlijk niet zo'n kleintje die iedereen thuis in z'n gereedschapkist heeft liggen.
Elke vakgarage heeft er wel eentje dacht ik. Anders bij een onderdelenzaak eentje halen.  ;)

Karin

Dank jullie. Dat de auto lang bij de garage heeft gestaan klopt. In eerste instantie om te kijken wat ze (ik) er voor kregen als de comp. niet gemaakt werd en toen omdat ik wilde uitzoeken of het goedkoper kon. Maar dat lukte dus niet.

matthew

Mooi dat de auto terug. Echter acht ik het wel normaal wat de kosten zijn vooraf te weten voordat je een auto maakt. Dat is teminste hoe wij werken.

Stefan

@ Frank de Jonge

Citaat van: frank de jonge op  3 december 2013, 21:45:22
Een Mazda3 MPS, 2.3 turbo direct ingespoten. Geheel standaard. 260PK en 380NM :)



Nu weer on-topic.

Is er ergens een DIY over luchtfilter vervangen van de Magene 1 Ph2 1.4 16V?? Er zit nogal wat materiaal in het traject zag ik....

_o_ _o_ _o_ _o_ _o_ _o_ _o_
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Yorick

Nice car zeg!  _o_

Zeg mannen (en Karin 8)), is het ook verstandig/ goed om mijn olie te verversen/ vervangen voor een goede performance olie? Die goed is voor de motor, prestaties enzovoort?
Ik heb nu een half jaar dezelfde olie en het peil blijft keurig, daarom vraag ik het me even af.

Heb geen idee wat er nu in zit btw.

mark

Heb vandaag een nieuw contract gekregen. bij profile tyrecenter :yay:

Ik had eerst samen met nog een collega een 0 urencontract en zouden ze kijken wie er van ons kon blijven, en nu heb ik (samen met die collega) vanaf 1 januari een jaarcontract met vaste uren gekregen.  !-!

Alleen wel jammer dat er 3 monteurs weg moeten, alleen de beste houden ze. Dus per januari aan de personenwagen kant een compleet nieuw team.

Dennis Postma

Gefeliciteerd. In deze tijden mag je wel in je handjes knijpen met zulke berichten. !-!

mark

Bedankt, idd in deze tijd maar je blij zijn dat je nog werk hebt.  ;)

Karin


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev