Advertenties


klets maar raak DEEL 209

Gestart door Rohald, 10 november 2013, 16:32:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

matthew

Nee idd niks aan doen. Lekker blijven rijden  !-!

Valt mij ook op de meg1 da daar onderling nog wat verschil in zit.

Nicole

Citaat van: YorickB op 17 januari 2014, 17:29:33
Haha! Apart kleurtje zeg.

Het is een hele aparte kleur inderdaad. In Nederland zijn ze ook amper/niet meer te vinden.
Een jaar geleden stond er nog een andere coupe te koop met deze kleur, en een bloedmooie cabrio.
Of deze er nog zijn weet ik niet..
2 anderen met deze kleur, waaronder een oude van ons zijn gesloopt.

Deze hebben we opgehaald als "verzamel object" en vanwege de unieke kleur en de F7R motor.
Nu even een interessepeiling (DCI was verkocht en die middag was de advertentie net weer 2 weken verlengt, vandaar deze er ff in) en als er een goed bod komt moet het echt een liefhebber zijn, anders gaat hij ook niet weg haha.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Losballos (Ron)

 !-! Komt voor mij alleen net een maandje te vroeg  :cry: echt een prachtige auto met een leuke kmstand, wat tegenwoordig ook zeldzaam is op een 2.0 16v
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Nicole

Het is ook niet dat hij weg moet hoor. :-)
En ook niet naar iemand die graag even een auto wil met bijna 150 pk, maar dan wel naar een liefhebber van deze auto's, en de F7R.
Het was in eerste instantie meer om een betaalde adv. op te vullen, haha.
Km.stand is inderdaad niet heel erg hoog. 2 sleutels erbij, extra stoel erbij gekocht (gezien ze bestuurdersstoelen gevoelig zijn voor instapschade, hebben we alvast een nieuwe klaarliggen haha).
We zien wel wat er gebeurd, maar ik denk dat hij hier over 1,5 week (als de advertentie afloopt) nog lekker op de inrit staat haha!
Vandaag mag hij in ieder geval ff weer met mij een ritje maken. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

J to the H (Jeroen)

Is iemand hier wel eens op een 4 baansweg geflitst terwijl de flitsauto in de berm helemaal aan de andere kant van de weg stond?

juul

Nee gelukkig niet, maar rij er dan ook niet zo vaak.

J to the H (Jeroen)

Ik denk dat ik binnenkort post krijg.. ongeveer 45-50 km/h te hard....
Spannend... :neen:

juul

Reed er niemand naast je dan. Anders lijkt het mij onmogelijk om je te flitsen, want op de foto kunnen ze niet zien wie te hard reed.

Felix


Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

juul

die is niet helemaal wies. En bovendien best koud zo.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Citaat van: juul op 19 januari 2014, 20:05:31
Reed er niemand naast je dan. Anders lijkt het mij onmogelijk om je te flitsen, want op de foto kunnen ze niet zien wie te hard reed.

Jawel hoor want ze maken niet 1 foto maar 2 snel achter elkaar, en dan kunnen ze dus al redelijk uitrekenen hoe hard je reed, behalve als je net naast een vrachtwagen zit en je op de 2e foto niet meer te zien bent...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

juul

Citaat van: Dante op 19 januari 2014, 20:36:38
Zuur Juul :hug:
Yep.. gelukkig is het wel alweer opgelost, maar heb helaas wel de ALV en het bowlen moeten missen.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev