Advertenties


klets maar raak DEEL 209

Gestart door Rohald, 10 november 2013, 16:32:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

PatrickvanderWeide

#135
Hallo mensen,

Ik heb afgelopen zaterdag een auto gekocht in Hoogeveen en nu zaten er stickers op van deze site ik vindt de auto zelf heel mooi. Ik ben ook zeer benieuwd wie deze auto zo mooi gemaakt heeft !









Patrick :)

Roy16v

Das een automaat he?
Stond ook tijdje in korhorn

PatrickvanderWeide

Ja klopt het is een automaat ik heb hem gekocht in Hoogeveen bij Autoplein
Patrick :)

PatrickvanderWeide

Dus wou graag weten wie hier de eigenaar van was  :)
Patrick :)

Rohald

Dat is Dennis Kolthof.
Dit is zijn projecttopic. Kan je in teruglezen wat hij er allemaal aan gedaan heeft.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Rohald

Leuk om te zien trouwens dat een oude club auto uiteindelijk toch een nieuwe eigenaar weer naar ons forum leid.
Stel je anders hier nog even netjes voor. !-!
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

PatrickvanderWeide

Okee ik zou mij even voorstellen op dat topic. Maar weet je misschien ook waarom hij hem weg heeft gedaan? Want vindt het persoonlijk nog al vreemd dat je zo'n mooie auto wegdoet :)
Patrick :)

Stefan

#142
Tis maar net wat je mooi vind he.... ;)
ik heb dit trouwens ff samengevoegd met klets maar raak, want een los nieuw topic lijkt me niet nodig.... :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

PatrickvanderWeide

Jupp dat is zo. En voor mij als beginnende bestuurder is dit een zeer mooie start auto vindt ik persoonlijk :)
Patrick :)

Dennis Postma

Met zulke auto's (sowieso met een Megane coupe of cabrio) kan het natuurlijk zijn om praktische redenen of gewoon behoofte aan iets nieuwers of klaar met het project en opzoek naar een nieuwe uitdaging.

Karin

Het is alleen jammer dat de foto's niet meer beschikbaar zijn.

Stefan

Ik zie ze gewoon staan hoor hierboven.. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Karin

Ik bedoelde in het projecttopic waar Rohald naar verwijst

PatrickvanderWeide

Jupp Karin, dat klopt heel jammer wou persoonlijk ook weten hoe hij dat allemaal gedaan heeft. Want de achterbank is alleen nog niet klaar en ik kan de kofferbak alleen via de binnenkant open krijgen. Maar verder was ik zeer benieuwd hoe hij dat allemaal gedaan heeft :)
Patrick :)

Karin

Ik zou zeggen stuur hem een pm, ik zag net dat hij nog niet zo lang geleden hier een keer online is geweest. Antwoord zal niet heel snel zijn denk ik maar je weet maar nooit.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev