Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 62

Gestart door Dennis Postma, 30 oktober 2013, 14:33:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark

#45
Heb vandaag de raceland uitlaat er onder laten zetten + sjonnie uiteinde afslijpen een deftig rvs sierstuk er op lassen

Met de klep dicht is de uitlaat haast nog stiller dan een originele uitlaat, en met de klep open zit er een mooie brul in.
Het freeflow gedeelte waar de klep in zit is nu nog wel een beetje stil, maar maakt al wel meer lawaai dan vanochtend.  !-!



Als alles doorgaat dan gaat m'n megane binnenkort op de vermogenstestbank op school, dus dan maak ik dan wel ff een filmpje voor het geluid.  ;) !-!

edit: trouwens ook fase 1 achterlichten er in gezet. en alle lampen achter vervangen en philips silvervisions als knipperlichten.  !-!

juul

Citaat van: Heatzone (Mark) op 16 november 2013, 20:04:29
Netjes!! Mag ik vragen waar je deze besteld heb?
heb ik via marktplaats maar de site zelf is www.uitlateneindhoven.nl, keurig geholpen en incl. verzenden was het iets van €100,- totaal.
Dus ook niet eens duur.

Tedo

Nette uitlaat zo, Mark. Klein beetje jammer van die uitkeping die er voor de originele uitlaat in zit.
Kan je daar nog wat mee?

mark

Dankje  !-!

Jup dat word dus een achterbumper clean project.  :grin: maar eerst wil ik de voorbumper af hebben.  !-!

Edwin Postma

Truckertje

jorritmg

Citaat van: juul op 16 november 2013, 20:13:21
heb ik via marktplaats maar de site zelf is www.uitlateneindhoven.nl, keurig geholpen en incl. verzenden was het iets van €100,- totaal.
Dus ook niet eens duur.

Die katalysator komt erg bekend voor en heb ik zelf voor minder dan 40€ uit duitsland besteld via ebay.de ;)
Daar kan je alles vinden en spotgoedkoop, werkelijk alles wat ik op onder of in me auto maak bestel ik uit duitsland dat scheelt je gewoon heel veel geld. Y

matthew



juul

Netjes mark.
@jorrit ik ben niet zo van ebay en duits is niet echt mijn ding.

Vandaag naar de meeting geweest en wat is het toch een genot
om weer mey stilte te rijden.

mark

#54
Bij deze het beloofde filmpje en uitdraai.  !-!





Het is maar een korte run, want het was al weer 20.15 uur voordat ik de dyno op ging.  ;)

Ga er binnenkort als het mag nog een keer er op, nadat ik een grote beurt heb gedaan. Zal dan waarschijnlijk nog wel weer wat winst hebben.  !-!

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Yorick

Nice Dante! Altijd goed  :)

Lexus achterlichten zitten er inmiddels op!
Voor:


Na:


Mn schakelaar die het licht inschakelt als ik m in zn achteruit zet doet het alleen niet helemaal goed meer kwam ik achter. Die dinsdag maar even mee laten pakken.

Heatzone (Mark)

Netjes, staat hem goed die achterlichten.

@ Dante, met wat voor compressor werk je? Je hebt vaak toch wel een beetje compressor nodig om dit soort gereedschap goed te laten werken!


Tedo


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev