Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 62

Gestart door Dennis Postma, 30 oktober 2013, 14:33:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

J to the H (Jeroen)

De motor niet, de comfortmodule waarschijnlijk wel...
Maar het is me nu te koud om ermee bezig te gaan. Dus een balkje houdt mijn raam omhoog.

Tedo

Nee joh, ik heb het gisteren (buiten op straat) in 1,5 uur gedaan.
Het is inderdaad de comfortmodule. Die van mij rook zelfs wat naar verbrande electronica.


J to the H (Jeroen)

Je weet dat hier een dik pak sneeuw ligt en het hier ongeveer 8 graden kouder is dan in het westen??  :grin:

Roadkill (Michiel)

@Jeroen, hij heeft wel sneeuw.... (ik ben wel zo verschrikkelijk aan een goede winter toe, zou je die wolken misschien ff deze kant op kunnen blazen, hier is het bijna zomer :( ) Maarre je kan ook ff op mp kijken daar worden nieuwe imitatie mechanisme aangeboden voor 99 euri
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

J to the H (Jeroen)

#199
Nee, ik wil alle sneeuw voor mezelf houden  :-*..

Ik ga deze zomer er weer verder mee stoeien. Ik was nog even bang dat het een apk-afkeur was, maar dit bleek niet het geval.
De Meg zorgt nu wel een beetje voor kopzorgen de laatste tijd.

Om een beetje on-topic te blijven:

Ik zou naar de dealer gaan voor een nieuwe sleepring (clockspring, rotary-switch) maar opeens was hij 235,- euro.... Als mij 2 prijzen verteld worden door dezelfde persoon (eerst 200,12, en nu dus 235 nog iets...), gaan mijn nakharen overeind staan en mag hij hem in zijn ... schuiven.

Dus ik ga woensdag naar de Ooyevaar en haal daar een gebruikte op voor ongeveer 90 euro. deze bouw ik direct daar in om hem te testen en dan hopen we maar dat ie het goed doet..


Edit: en of het allemaal nog niet erg genoeg is, nu wachten op de anwb omdat net tijdens het rijden het motormanagement lampje ging knipperen en de motor op 3 poten ging lopen... gisteren het topic over de bobines gelezen en nu zelf de sjaak... Ik heb trouwens 1bruine, 2 grijze en 1 in kunstof gegoten zwarte bobine...

Tedo

Hier sneeuwvrij, droog en een graad of 6 buiten. Prima werkweer.  Y

J to the H (Jeroen)

De anwb heeft de penbobine vervangen en ik kon weer verder rijden.. €50 verder....

Roadkill (Michiel)

Ga je naar de ooyevaar???? heb je die gasten in Oldehaske al eens gebeld, is voor jou veel dichterbij denk ik zo? (+ dat ik er ook 1 nodig heb, en zal je net zien dat ze er maar 1 hebben) Maarre hoe laat ga je naar de Ooyevaar, neem ff aan dat je die hier bij mij in de buurt bedoeld, want anders kan ik even kijken of ik tijd kan maken om er dan ook te zijn ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

J to the H (Jeroen)

#203
Ik moet naar diverse plekken in het land en bij de ooyevaar in hoorn staat er 1 uit een auto met een km stand van 90.000.
Waarom wil je weten hoe laat ik erheen ga? Wil je hem snel voor mijn neus weggaaien?  >:D..


Ik ga er woensdag heen rond een uur of 9.
Als je tijd hebt... Ben wel benieuwd naar jouw megane.

PS. als je in google onderdeelnr. 8200216462 intypt, krijg je als eerste hit de onderdelenlijn, waar er een stuk of 8 opstaan.

Roadkill (Michiel)

Ik moet even kijken hoe druk het op het werk is, en of ik de Meg dan tot mijn beschikking heb ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Spannend: wie bemachtigd als eerste die sleepring?!  :)

Roadkill (Michiel)

jeroen heeft kennelijk al gebeld, dus die ga ik niet voor zijn neus wegkapen hoor ;) Btw ik heb hier al een werkende liggen, enkel die heeft niet de CC aansluiting :(
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo


J to the H (Jeroen)


jeroenrs

Zojuist is de postbode langs geweest met het volgende:

-Hitte bestendige Brembo stickers.
-Perrin meter houder.



De stickers zijn perfect.
De meterhouder niet......Hij is voor 60mm instrumenten,ik heb 52mm toch fijn als mensen er de juiste maat bij zetten als ze iets te koop aanbieden.
Dus de meterhouder gaat weer in de verkoop.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev