Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 62

Gestart door Dennis Postma, 30 oktober 2013, 14:33:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

Vandaar.

Onlangs mijn zwart gelaserde achterlichtunits erin gezet (samen met fellere led-achter/remlichten).



Het is wel beter zichtbaar dan met standaard bolletjes, maar ik twijfel nog wel.
Verder moeten er nog een reflectoren bij natuurlijk. Ik denk aan langgerekte stickers onderaan de bumper zoals bv. een Skoda Octavia heeft.

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

MrBas

Renault Megane HB 1.6e HB

Dennis Postma

Vind ze erg netjes staan. En voor de reflectie zou ik inderdaad voor die oplossing gaan, denk dat dat wel het netste staat.


Edwin Postma

Kunt ook losse reflectoren plakken met de apk 8)7
Doe ik zelf ook ;)
Truckertje

Tedo

Thanks heren!

@Edje: dat kan (of de normale units even terugzetten), maar het gaat mij ook om de veiligheid.
Het staat erg mooi, maar e.e.a. is toch allemaal net even minder zichtbaar.

Dante

#172
Yup. Of ben je Engeland soms vergeten Edje..? :nana:
En Jos achter me klaagde volgens mij ook over mijn slechte zichtbaarheid in de regen ;)

Oh enne... Nice Tedo !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

Haha dat ben ik niet vergeten Dante.
Maar als jij er al led in hebt zitten scheelt het een hoop 8)7

Maar veiligheid is belangrijk idd ;)
Truckertje

Tedo


J to the H (Jeroen)

Netjes Tedo.
Vervelend dat je zo'n opvallend nummerbord hebt.. Al dat geel enzo...


Dante

Citaat van: Tedo op 22 januari 2014, 21:40:40
@Dante: bij jou was het zicht dus ook minder?
Nou merkte ik daar bar weinig van, maar mensen achter mij blijkbaar wel. En ik had er nog normale lampjes inzitten. LED stond ook nog op m'n verlanglijstje ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Zo net zijn er 4 nieuwe sloffen onder de Meg gekomen, wat een verschil! De auto is nu een stuk stiller, kleeft aan de weg, gleed op de dorpels de brug op en reed er op de wielen weer vanaf, door de juiste maat nu meer bodemvrijheid, en in de bochten geen uitbrekende achterkant meer. Wel meteen voor aanstaande vrijdag ff een afspraak gemaakt om de stuurkogel te laten vervangen, was al 2 apk's een aandacht puntje maar het word nu echt tijd dat er een verse op komt. Meteen ff een tip, ik heb deze velgenset gekocht met Landsail banden er op (set was 2e hands) maar die raad ik iedereen echt af, banden waren wel redelijk aan vervanging toe maar de indicatie blokjes in het profiel waren nog niet gelijk aan het profiel en toch viel er niet meer mee rijden als het geregend had.

Aangezien ik nu heb besloten dat de Meg in principe niet weg gaat (bij een heel goed bod kan het veranderen natuurlijk) ga ik langzaam aan de kleine irritaties aanpakken en weer in orde maken.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Hoezo raad je ze af dan? Volgens je omschrijving deden ze precies wat de naam doet vermoeden; zeilen op het land.  :D
Maar inderdaad; nooit bezuinigen op banden. Je ziet het heel vaak; auto's met dure dikke velgen waar dan Shing Shang banden omheen zitten. Spaar dan nog heel even door voor fatsoenlijk rubber.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev