Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 62

Gestart door Dennis Postma, 30 oktober 2013, 14:33:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nicole

Citaat van: edje op 14 januari 2014, 22:18:48
Ik rij ongeveer 8op1. #zwarevoet 8)7
Ik hoop het toch niet Edwin, haha.
8 liter op 1 km? :p

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

matthew

Ik hoop het ook niet edje  8)7 want dan heb je echt een zware voet  8)

mark

Met de vrachtwagen  zal die wel bedoelen.  8)7

Ik heb speciale zwarte textiel verf met de post gekregen.

Ik ga mijn saaie grijze stoelen spuiten. Misschien doe ik de hemel bekleding ook nog, maar daar ben nog niet helemaal over uit.  ;) maar het moet eerst nog ff een stukkie warmer worden, ivm de verwerkings temperatuur.   !-!

Lennart

Mark,, Wanneer je dat gedaan hebt, kan jij het resultaat op het forum posten?
Ik heb nog twee hoofdsteunen die verkleurd zijn door de zon.
Deze wil ik inderdaad ook nog een keer zwart spuiten.
Heb me er alleen nog niet in verdiept en wist ook niet zeker of het wel kon...

Ben benieuwd! Succes in iedergeval!
assumption is the mother of all f*ck ups

mark

Is goed  !-!

Het zal alleen nog ff 15 graden of warmer moeten worden, anders droogt het niet mooi op.  :D

Dennis Postma

De hoofdsteunen kun je er toch uithalen. Of heb je het in huis niet warmer dan 15 graden?

mark

De hoofd stukken kan ik natuurlijk alwel ff proberen.  !-!

Roadkill (Michiel)

@Lennart, als je je hoofdsteunen er nou uithaalt en de bekleding er netjes vanaf haalt kan je die ook gewoon in de wasmachine verven, zo heb ik het vroeger een keer gedaan met het interieur van mijn toenmalig Rover, werd helemaal super en ook egaal!

Ik heb btw vandaag 4 nieuwe sloffen besteld voor de meg, maatje breed en eindelijk eens de goede hoogte, 25 januari komen ze er onder.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Lennart

Klopt inderdaad Michiel,
Alleen is het in dit geval vrij lastig. Het gaat hier om de hoofdsteuntjes die ik zelf heb gemaakt tegen de rolbeugels van de CC.
De bekleding zit vastgeniet.. Het loshalen is vrij veel werk, vandaar dat ik dus naar andere oplossingen kijk.

In iedergeval thanks voor het meedenken !!!

Alleen nieuwe banden besteld Michiel? of ook een setje velgen ??
assumption is the mother of all f*ck ups

Roadkill (Michiel)

enkel nieuwe banden, met de huidige banden valt bijna niet meer normaal te rijden als het regent, maar goed momenteel staat de auto toch het grootste gedeelte stil, pak hem misschien 1 keer in de week, maar als het regent en ik moet echt met de auto dan pak ik de Twingo
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

#160
heb vandaag het bovenste gedeelte van de achterbank en de hoedenplank gespoten.

Ik moet er alleen nog een laatste laag overheen spuiten, maar de verf was al weer op.  l- Dus dat doe ik een andere keer wel weer.  !-!

Heb de eerste 2 uur de auto elk 20 minuuten ff laten lopen met de kachel aan om de temperatuur in de auto wat omhoog te krikken voor de verf.  >:D





Je hebt alleen meer verf nodig dan je denkt, (had 2 busjes gehaalt) Verder is het wel leuk spul.  !-!

het staat al een stuk beter zo.  :P

juul

Ziet er netjes uit. Nu alleen nogde plastic kappen doen.

mark

Ik denk dat ik de hemelbekleding ook nog ga doen, dus al het grijs word verbannen.  >:D

Inmiddels ook weer wat verf besteld.  !-!

Tedo

@Michiel: blijft de grand tour (omdat je nieuwe banden gekocht hebt)?

Roadkill (Michiel)

Ja voorlopig maar weer wel, de biedingen op mp waren om te huilen (te laag en tegenwoordig lijkt iedereen er hoe dan ook minimaal 1 jaar fabrieksgarantie en 10 jaar bovag garantie op te verwachten, ook bij een particulier..) en ben in een opwelling wezen kijken bij een garagebedrijf hier in de buurt die had staan waar ik echt intresse in had, maar daar krijg ik ook enkel handelswaarde. Ja dan kan ik net zo goed de Grand Tour voor de deur hebben staan en af en toe eens pakken ;-)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev