Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 62

Gestart door Dennis Postma, 30 oktober 2013, 14:33:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul

Sinds deze week heeft mijn vader ook een mooie cabrio gekocht en een sinds een tijdje heeft mijn broer er ook 1.
Alle 3 een megane 1 ph2, in rood, blauw en groen  :D

Binnenkort eens een fotoserie maken  :q
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

mark



mark29

armsteun van 2 tientjes ofzo? heb ik ook in mijn civic zitten.
Alleen dat klepje was binnen notime al kapot, maar ach voor dat geld kun je lekker je arm neer leggen.

Nenad16v

Jep 15€ ofzo met verzending.. We zullen het wel zien.  :P

mark

De Mégane is alleen wel een beetje vies.  :x
Zo vies zal die van mij nooit worden haha  8)7

juul

Di evan mij ziet er ook niet uit. Zaterdag maar is even afspuiten. Dan kan ie er wel weer even tegen.

mark

haha, ik kan er gewoon niet tegen dat mijn megane vies is.
Ook al moet ik haar 3 x in de week wassen (met name in de winter), glimmen zal ze.  :grin:

Yorick

Wat gebruik je dan allemaal wel niet :D

Ik deed het laatst met een teiltje heet water en allesreiniger, toen vond ik het wel weer best  :D

mark

haha, elke dinsdag bij het tanken was ik m'n megane in een wasbox en elke zaterdag. + wanneer die gewoon vies is  :P (10 minuutjes werk)
En verder poets ik een heel flesje turtle wax leeg in een jaar op m'n megane.  8)7

Maargoed ik rij ook ruim 500 km in de week, dus ze zal ook wel ietsje sneller vies worden dan de gemiddelde megane (met leasebakken natuurlijk niet mee geteld, want die zijn me toch altijd smerig  :x )

Tedo


Edwin Postma

Truckertje

mark

Op de snelweg wel. Maargoed dan moet ze ook hard werken.
Heb meestal nog 1 of streepjes over, dus helemaal leeg rijden doe ik ook weer niet.

Op 80 wegen kan ik 1 op 17,2  halen op de zomersloffen.  !-!
Op de snelweg is het meestal 1 op 13,3 gemiddeld.

Edwin Postma

Truckertje

juul

Ik rij standaard ook 1:8/9 snelweg is dan ongeveer 1:12/13.
Van de week folie gekregen dus binnenkort gaan de achterramen een stukje donkerder worden.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev