Advertenties


centrale vergrendeling ph2

Gestart door Roy16v, 27 oktober 2013, 22:48:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Roy16v

1 van onze fase 2 meganes gaan de deuren niet meer op slot tijdens het rijde,ook zo opeens.
heel af en toe sluit hij gelijk bij weg rijden maar opend ook meteen weer.

nu las is ik in het instructie boekje ( jawel ) dat als je de cv knop aan de rechterkant ingedrukt houd voor 5 sec er een piep toon moet klinken het lampje in het dak moet gaan branden.
het lampje brand wel,maar de deuren sluiten niet met rijden en het aller vreemdste,de motor heeft absoluut geen power,het is net een normale d met 60pk.

wanneer ik de cv knop weer 5 sec indruk sluiten de deuren,openen ook gelijk weer en is de auto weer een raket.

dus m.a.w.

ik wou de cv tijdens het rijden weer werkend maken,maar vond dus een functie om er een slome auto van te maken.

iemand een idee wat  de vreemde bijwerking is en een idee hoe ik de cv weer goed werkend krijg?

mark

Hmm zal het ook is bij mij proberen.  !-!

RobScénic

Stond er niets in het boekje over een snelheidsbegrenzer? :D
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Roy16v

jawel,
maar die zou je moeten instellen naast het draaiwieletje van de koplamphoogte versteller.
maar heb er in al die tijd nog maar 1 gezien met die optie.
net zo zeldzaam als koplamp sproeiers of een ph2.

Tedo

Volgens mij hebben niet alle phase 2 modellen de zgn. anti-carjack optie waarbij de auto met 7 km/h automatisch op slot gaat. De mijne (een 1.6 16V RXE uit 2000) had het niet, terwijl mijn Clio uit hetzelfde bouwjaar het wél had.

Roy16v

Bij deze zit het er wel op,en wat er opzit moet het doen.
@ rob scenic,een.snelheidsbegrenzer maakt vasn een gechipte dci denk ik geen 60pk 1.9d :p

RobScénic

@Roy, het was een grapje........
Maar heeft het tot dusver nooit gewerkt, of is dit probleem ineens gekomen? Je zou bijna denken dat er ergens sluiting ontstaat of iets dergelijks.
En wat gebeurt er als je de deuren tijdens het rijden zelf op slot doet?
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Roy16v

heey Rob,

het werkte goed,nu werkt het heel af en toe,soms gaat hij wel op slot,en na 2 sec weer open maar meestal gaat ie niet op slot.
toen ik hem net klaar had werkte het wel goed.
er is sinds dat ik hem klaar heb eind mei niets meer aan veranderd cq gedaan of gemonteerd.
hij zou het dus moeten doen!

en hij zou in te stellen moeten zijn,maar zodra ik dat dus doe,heeft ie geen vermogen meer??????

doe ik de deuren dicht via de knop op het dashboard gaan en blijven de deuren wel dicht.

de andere ph2 die we staan hebben doet het wel,zelfs als je achteruit rijd.

RobScénic

Vreemd. Het lijkt er op dat er in de UCH iets fout gaat, als je gewoon handmatig de deuren sluit is er niets aan de hand, maar zodra je het automatisch in wilt stellen komen de problemen.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

troy1991

heb je de auto al eens uitgelezen misschien dat er in de computer een fout bevind en als je de deur met de afstandsbediening als je die heb op slot zet blijven ze dan wel gewoon opslot?? gr Troy

Renaultmonteurtje

Ik heb dit probleem al eens eerder gehad bij een kangoo 2 ph1, bleek UCH te zijn.
Maarja..op afstand dit zeker te weten of het ook bij deze auto is....

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev