Advertenties


lpg3 schakelaar probleempje

Gestart door meganeclassic, 27 oktober 2013, 12:26:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

meganeclassic

Computer is nog wel aanwezig.verder is  alles er nog.schakelaar niet goed aangesloten?

BadEend

Ja, heb je het schema al bekeken?

meganeclassic

Heb het bekeken.maar is me nog  steeds niet duidelijk waar de stekker van de schakelaar op moet.zie nergens waar die op past.kan ik die niet afknippen en errop aan sluiten?


meganeclassic

Op de schakelaar bedoelde je toch? Heb ze verwisselt staat wel een + en - bij ja.maar helaas lampje brand nog steedsniet .meet ook helemaal geen spanning ofzo.

J to the H (Jeroen)

Wow,

Ik heb echt respect voor jullie vasthoudendheid!
Die draadjes zijn niet door kaboutertjes losgetrokken. Er zal echt meer aan de hand zijn.

En als je de stekker erafknipt... Zeg je dan eigenlijk dat die draden altijd al nodig zijn geweest om op gas te rijden, maar die stekker nog nooit een functie heeft gehad?

Ik vind het geweldig dat iedereen helpt, en dat hebben we hier ook echt nodig.
Maar neem nu maar van mij aan dat hier meer aan de hand is dan 1 of 2 losse draadjes.

Ik hoop echt dat je de oorzaak vind aldanniet met hulp van een gasboer.

BadEend

Zit de zekering van de LPG installatie er wel in?
Dit is een losse zekering in de zekeringkast onder de motorkap.

RobScénic

Jeroen heeft wel een punt. Je geeft zelf al aan geen verstand te hebben van LPG-installaties, is het dan niet verstandig om het systeem eens na te laten kijken door een installateur? Dan kunnen ze meteen naar eventuele vervolgproblemen kijken, want wat Jeroen al aangeeft: Het zal vast niet voor niets afgekoppeld zijn!
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

meganeclassic

De zekering zit er nog wel in.is verder ook nog goed

meganeclassic

Heb er ondertussen een klein beetje verstand van.haal verder geen leidingen los ofzo.alleen even kijke of er geen draaden of zekeringen kaapot zijn.en kijken of het stroom heeft.heb nog geen tijd om na ee garage te gaan pas over een week.ondertussen kijk ik zelf even.zit er in de buurt van ede een goeie lpg garage dat iemand weet toevallig? Voot als het me zelf niet lukt

BadEend

Als je het contact aan hebt en de zekering eruit haalt en er weer in stopt.
Hoor je dan de LPG installatie opstarten?
Zo niet is hij losgekoppeld en/of kapot en dan kan het een duur grapje worden.

meganeclassic

Heb het even geprobeert.gebeurt eigenlijk niks, hoor alleen wel de computer van het gas klikken zodra ik de zekering terug zet, denk ik.

BadEend

#27
Dan staat er dus wel stroom op.
Dat is een goed begin.
Staat er ook stroom op de draden die naar de schakelaar lopen?
Voor de rest zou ik je richten tot een LPG installateur.

meganeclassic

Net even gekeken weer en mischien heb ik van de week verkeert gemeten.maar het wel stroom op de schakelaar.

BadEend

Dan zou ik beginnen de schakelaar aan te sluiten volgens het schema.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev