Advertenties


Buitenspiegels

Gestart door Dedeleko, 22 oktober 2013, 20:18:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Dedeleko

Dag mensen,

Ik heb een vraagje over de buitenspiegels van een Mégane. Ik bezit namelijk geen Mégane maar zijn kleine broertje: de Clio (BJ 1999).
Op dit moment heb ik de ronde variant buitenspiegels erop zitten in zwart kunststof maar ik wil graag spiegels in kleur erop. Maar dan wel de spiegels die standaard op de phase 2 Clio zitten en standaard op dit type Mégane (rechthoekige variant).
Kan ik de spiegels van een Mégane overzetten op mijn Clio? Alles lijkt namelijk hetzelfde op het kapje aan de binnenkant van de deur na maar dat kan ik gewoon overzetten. Ik bedoel dan echt het hele geheel dus inclusief dat zwarte kunststof kapje die op de deur komt.

Zou enorm schelen omdat spiegels van een Mégane in mijn kleur veel makkelijker te vinden zijn dan die van een Clio.

Niemand kan tot nu toe mijn vraag beantwoorden dus probeer ik het hier ook maar.

Xanquezer (Frank)

Als het n prikkie kost, kan je altijd een poging wagen.

Let wel op,  passegiers kant heeft een temp sensor.
Beide connectoren voor de elektrische motor moeten vrijwel het zelfde zijn! (anders kan je ze niet gebruiken)

gr
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Dedeleko

Bedankt voor je snelle reactie!
Dom dat ik vergeten ben te vertellen dat ik de goedkoopste variant nodig. Dus handmatig verstelbaar en niet verwarmd. Zit er dan ook een temp. sensor in?

Xanquezer (Frank)

Meestal wel ja.

in tuning delen (zoals M3 spiegels) zal je geen elektrische delen tegenkomen!
dus het wordt extreem koud buiten (-40 C )

gr
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Dedeleko

Ik gebruik liever originele Renault onderdelen dus tuning spul kijk ik niet naar.
Maar maakt het verder wat uit dat er zo'n sensor in zit? de stekker knip ik desnoods af als die in de weg zit want ik heb hem toch niet nodig aangezien ik ook geen boordcomputer o.i.d. heb (RN  !-!)
En jij denkt dat het verder wel gaat passen?

Roy (Coup a One)

Citaat van: Xanquezer (Frank) op 22 oktober 2013, 21:41:33
in tuning delen (zoals M3 spiegels) zal je geen elektrische delen tegenkomen!
dus het wordt extreem koud buiten (-40 C )

Wat klets jij nou uit je oren, mijn spiegels zijn toch ook elektrisch verstelbaar + knipperlichtfunctie (of is dat analoog) :coffee:

J to the H (Jeroen)


Dedeleko


Xanquezer (Frank)

Citaat van: Roy (Coup a One) op 22 oktober 2013, 23:05:14
Wat klets jij nou uit je oren, mijn spiegels zijn toch ook elektrisch verstelbaar + knipperlichtfunctie (of is dat analoog) :coffee:

ik weet het soms ook niet...

kan toch zijn dat clio en megane andere stekkers gebruiken voor de elektrische componenten?
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Roy (Coup a One)

Juist dan is het beter om niets te zeggen Frank, laat het over aan iemand die het wel weet i.p.v. "een domme reactie te geven" daar waar Dedeleko ook niets aan heeft --

Dedeleko

Ach ja, tuning onderdelen ben ik toch niet naar op zoek dus als daar iets foutiefs over wordt gezegd maakt dat eigenlijk niks uit :)
Maar ik begrijp dat niemand een idee heeft of de Mégane spiegels op een Clio passen?
Anders volgende week maar op de sloop even vragen of ik mag knutselen :D

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev