Advertenties

Kennismaking/Informatie/Vragen

Gestart door davey28, 9 oktober 2013, 11:09:46

Vorige topic - Volgende topic

J to the H (Jeroen)

Ik zou het toch wel een beetje een hoge prio geven, dat vocht in je koplamp.
Het is kunststof en als je een waas aan de binnenkant hebt, krijg je dat niet meer weg zonder de unit uit elkaar te halen.
Je hebt kans op doffe plekken zo...

davey28

Even een update:

inmiddels is het vocht uit m'n koplamp verdwenen en niet meer teruggekomen.
Ook heeft de dealer even m'n auto onderhanden genomen. Al mijn stuurkogels en stuurstangen zijn vervangen.

kan iemand mij vertellen waar deze losse kabel voor is? Dit is in mijn armsteun waar de 2 aangesloten kabels mijn stoelverwarming is.

ook kwam ik erachter dat dat irritante piepje voor m'n gordel niet werkt en eveneens het lampje niet gaat branden als ik mijn gordel niet draag en ruim 30 km/h ga rijden.

edit:  o ja en het euvel van m'n radiodisplay verlichting is wederom teruggekomen  8)7

Tedo

Ik gok erop dat die rode stekker voor de knop van de parkeersensoren achter is (die je waarschijnlijk niet hebt).

J to the H (Jeroen)

bij de FAQ's staat hoe je dat irritante piepje kan uitschakelen, misschien heeft de vorige eigenaar dit toegepast.

davey28

Normaal gesproken als je remt gaan je achterlichten feller branden samen met je 3e remlicht toch?
Bij mij branden m'n achterlichten maar als ik rem dan gaan ze niet feller branden, iemand een idee wat dat kan zijn?

Tedo

Tweede gloeidraad van je lampjes doorgebrand of een zekering doorgeslagen? Of geen contact vanaf je rempedaal (dat hoop ik niet).

matthew

Als je 3e remlicht wel brand kunnen het 2 dingen zijn:

-Of je lampjes links en rechts zijn stuk
-Of je lampjes zitten er verkeerd om in, waardoor je met verlichting aan niet kunt zien dat je remt.
Dit omdat het remlicht feller is en als lampje er verkeerd  in zit brand die dus standaard fel.

Tedo

In het laatste geval moet je dus twee gloeidraden zien branden als je alleen de verlichting aan zet.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev