Advertenties

Kennismaking/Informatie/Vragen

Gestart door davey28, 9 oktober 2013, 11:09:46

Vorige topic - Volgende topic

RichTrip

@davey28: als je hem ook niet binnen een paar dagen had gekocht, dan had ik het wel gedaan  ;)

.Erik

Die antennevoet kan je zelf ook nog wel fixen waarschijnlijk. Wat is daar precies mee aan de hand? Als t alleen het rubbertje is, zou ik gewoon wat oude fietsband er tussen knippen. Scheelt weer 200+ euro.

Demonteren doe je als volgt:
Open je achterklep. Vind de 2 kunststof klemmetjes die je hemel op zijn plek houden, trek de boel voorzichtig open zodat je de klemmetjes los kan klikken met een platte schroevendraaier.
Vervolgens pak je een spiegeltje en kan je goed kijken hoe de antennevoet gemonteerd zit. Dit is een kwestie van de bout losdraaien (beetje op gevoel) en vervolgens kan je zo de antennevoet eruit wippen. dan een beetje kunstig fietsbanden knippen, doe er een paar laagjes tussen en zet de boel weer in elkaar.
Easy peasy.

davey28

Ohh sorry, de antenne is al gerepareerd, daar heb ik een nieuwe rubber tussen gezet. Was wel slim geweest om dit er bij te melden. 8)7

@Richtrip: Vanochtend binnen gekregen en geplaatst, in eerste instantie zag het er precies hetzelfde uit. Toen ging ik mn auto wassen en toen merkte ik dat alles weer normaal werkte  !-!

Tedo

Ja, we willen natuurlijk ook zien hoe het er nu uitziet!

davey28

Na het plaatsen van de andere unit.

Totale overzicht! Sorry voor de crappy foto's, iphone 4s enzo :neen:

Ik zal vanmiddag ook eens wat foto's van het uiterlijk plaatsen, want nu weten jullie natuurlijk niet hoe die er van buiten uitziet  :P

Tedo

Kijk, dat ziet er weer prima uit!  !-!

davey28

Heeft het dezelfde dag nog goed gedaan maar dit was het resultaat vanochtend  ;(

davey28

Nog even geklust dit weekend met mn vader, hij zit weliswaar weer vast maar niet optimaal. Hij was schijnbaar al een keer vastgelast maar erg belabberd.

Sinds een paar dagen nu ook vocht in mn koplamp. En zie de shit in mn koplamp zitten, hoe komt dat daar  l-

Drekepeteke

Tedo

Balen dat je display alweer raar doet. Ligt het niet aan wat anders?

J to the H (Jeroen)

Ik denk dat je naar je stekkertje moet kijken van je display.
Als hij het na vervanging even goed heeft gedaan, en nu weer hetzelfde euvel aan de hand is, ligt het ws niet aan het display.
Omdat hij het even wel deed, heb je toch iets gedaan. behalve de stekker heb je niks veranderd. Dus ik gok een draadbreuk of een los contactje in de stekker.

Ik zou me niet afvragen hoe die troep in je koplamp komt, maar eerder hoe je het eruit krijgt.
Heb je nou al gekeken of die stofkap er nog op zit aan de achterkant?
En als je het spul eruit wilt hebben moet je toch echt je koplamp eruit halen. Dan kan je de troep naar het midden schudden en dan iets van een pannenlikker ofzo met dubbelzijdig tape beplakken, Die door het gat van je halogeenlamp steken en tegen het vuil aandrukken.

Tedo

Of koplamp demonteren en met een klein opzetslangetje op de stofzuiger de unit schoonmaken.

J to the H (Jeroen)

davey28

@J to the H (Jeroen):  Die kap zit er inderdaad niet aan de linkerkant, rechts nog wel in mn wielkast.

@Drekepeteke: Bedankt voor de tip, Dit ga ik misschien nog wel doen, heeft voor nu nog geen hoge prio voor me, zolang m'n lampen het blijven doen vind ik het goed.

Ik heb bij het vervangen van m'n display nog even stuk voor stuk alle contactjes in de stekker aangeduwd, de kabel naar beneden gevolgd en gevoeld of er misschien een rare knik in zat(was niet het geval) en vervolgens in de radio ook nog bij alle stekkers de contactjes aangeduwd.
De ene keer schiet het display weer goed aan en de andere keer valt het gehele linkerdeel weg en is de buitentemperatuur nog wel goed te zien.

A.S. maandag gaat m'n renaultje naar de garage om m'n stuurkogels te laten vervangen en word opnieuw uitgelijnd. Daarbij heb ik ook gelijk via de dealer de RS pedaaltjes besteld, zijn covers volgens mij, we zien het wel.

Ik wil jullie in ieder geval voor zover alvast heel erg bedanken voor jullie hulp tot nu toe  _o_ _o_ _o_

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev