Advertenties

Cabrio 2005

Gestart door Leo, 3 oktober 2013, 17:18:27

Vorige topic - Volgende topic

Leo

Hallo Renault vrienden, ik heb een rammel links bovenin, de dealer vertelde mij dat het bovenlager van de linker veerpoot kapot was.
Nu, na vervanging van lager en rubber, nog steeds de zelfde rammel, ik word er gestoord van, de enige mogelijkheid is nu dat er iets los zit onder het dashboard.
Kan iemand me vertellen of de bovenkant van het dashboard er makkelijk af kan?
Vast bedankt.

Grt.
Leo

matthew

Nee dat is 1 geheel.
Het enige wat los kan is de kap boven je klokkenwinkel.

Leo

In die hoek wil ik graag zoeken, maar hoe gaat hij los?

antonionie

Gewoon naar voren(dus naar je toe als je in de auto zit) trekken.
succes ermee,

Ton

Leo

Leo

Tot nu toe geen succes met het lokaliseren van de rammel, het doet zich voornamelijk voor bij lage snelheid op straatstenen, op de grote weg of op asfalt is hij stil.
Dus eigenlijk bij oneffenheden wanneer de vering snel moet reageren.
Zou het dan toch een schokbreker kunnen zijn?? Met duwen op de auto hoor je niets.
Zit er in een schokbreker een onderdeel wat los kan gaan zitten, en dan rammelt?
Ik ben nu 200 euro kwijt aan vervangen van lager en rubber, zit nu echt te balen.

Tedo

Is het een rammel of een vibratie? In het laatste geval kan het zomaar je binnenspiegelbehuizing zijn.

Leo

Er zijn al 4 mensen van renault aan het spitten geweest, iedereen hoort het rammelen links boven. en niemand weet wat het is.
Ik ga nu zelf maar het binnenscherm los maken, misschien kom ik dan wat verder omhoog.

Leo

Binnenscherm los gehad, daar kom je dus ook niet veel verder mee, vandaag weer in een garage geweest, ze reageren allemaal het zelfde, eerst een stukje rijden, ff goed luisteren,
dan de wagen op de brug en dan aan alle kogels en veren trekken.
Weer onverrichte zaken weg dus, ik ben van ellende maar op andere plaatsen gaan zoeken, en het dak half open gezet, na wat voelen en schudden kwam ik  bij een pen met een rubber wat aan de voorste rand zit, dus de geleider om het dak aan de voorkant te sluiten, 1 van deze pennen was losgedraaid, en rammelde dus op de schroefdraad, dus wat klonk als links voor, was dus boven mijn hoofd, niemand die dat gehoord heeft dus.
Hoef ik mijn wagen toch niet in te ruilen !-! !-!

Karin

Lekker dat je de rammel gevonden hebt. Scheelt een hoop ergenis.

Tedo

Datzelfde had ik dus met de binnenspiegelbehuizing; dat lijkt van voren te komen, maar kwam dus ook van boven. Mooi dat het opgelost is.

Leo

Ik heb toch een tijdje het Renault gevoel gemist, dit leek wel een gewone auto. :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev