Advertenties


schudden van versnellingspook

Gestart door KAKATOE, 26 september 2013, 18:41:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

KAKATOE

Ik heb en megane 1.4 van 1999 nu doet zich sinds kort het volgende probleem voor,namelijk als ik in de 3e of 4e versnelling rij en even door wil trekken gaat de versnellingspook schudden(klapperen). de garage kon niks vreems vinden maar vond het wel een raar iets. Wat kan de oorzaak zijn? Heb op internet gekeken en daar stonden meer oorzaken,nm:versnellingsbakrubber bussen van de pook of schakelstang gebroken :? :'). Dat laatste kan haast niet want dan kun je volgens garage niet meer goed schakelen.Hij schakeld normaal en blijft ook in de versnellingen zitten.Wie weet raad??

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

BadEend

Waarschijnlijk de onderste motorsteun.

matthew


Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Roy (Coup a One)

Jongens "wie is hier de papegaai" (lijkt me toch overduidelijk wat nu het euvel is) ;)

J to the H (Jeroen)

Ik denk dat het de motorsteun is...

KAKATOE

Bedankt voor jullie reactie garage heeft onderstemotorsteun vervangen was gescheurd was niet te zien als hij erop zat. !-!

Xanquezer (Frank)

Mooi :)

@ jeroen,  gewoon lekker doorgaan (hahahahhahaha)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

KAKATOE

Vervangen motorsteun heeft tijdelijk geholpen de pook ging weer schudden de garage heeft toen de pook en schakelstangen eraf gehaald bleek dat de kunstofbussen van de schakelpook uitgesleten waren  ;(vervangen en nu geen schuddende pook meer !-!
Garage rekende alleen materiaal kosten !-! !-!was er wel even 2,5 uur mee bezig geweest.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev