Advertenties


Picture Tuning DEEL 1

Gestart door Remko LvB, 22 september 2004, 22:35:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Qweras

Ik neen aan dat het om de velgen gaat...

Ik vind ze mooi eronder geshopped, maar ik vind ze niet mooi bij je auto staan. Ik kan je ook niet zeggen van je moet 'die en die' velgen nemen. Maar mijn eerste oogopslag zegt mij dat je met een andere velg de auto wat meer laat 'spreken'

Denm@n

Ik vind ze persoonlijk er ook niet zo mooi onder staan. Misschien moet je meer voor een wat dikkere spaak gaan. Maar zoals ik al zei, das mijn persoonlijke mening.  :D

Remko LvB

Ik vind het wel netjes staan. Maar persoonlijk denk ik dat een dikke velgrand (German Style) de wagen nog dikker en mooier maakt ;)

Grtz. Remko LvB

Jan van Heteren

ik vind het er persoonlijk er  :D uit zien....... ;)
Meganomaniac

Cabrio-DriverTU

#94


voila, mijne pictune? :D

Grtzzz

Qweras

Jammer dat ze niet klikbaar zijn... Maar ziet er wel dik uit!

Cabrio-DriverTU

ff link aangepast

kijk nu nog maar eens  ;) :D

Michel Cijs

Citaat van: Jan op 24 maart 2005, 21:28:04
ik vind het er persoonlijk er :D uit zien....... ;)

ik ook, volgens mij vertekend de sjop wat en hebben deze velgen wel degelijk een duits randje

super wiel voor een cc, combi sportief en stijl!

Meganez

Citaat van: Bart Van de Sande op 24 maart 2005, 18:46:49
Even een klein testje, ik zou hier eens enkele reatie willen over horen. Positief, negatief laat maar komen.

Het is moeilijk te zien, dus echt een goed oordeel kan ik niet geven. In het echt zullen ze vast nog beter staan dan hier op het plaatje. Dit type (veelspaaks) velgen staat in ieder geval wel heel erg netjes. Anders ook al is gedacht aan BBS? Hun maken bijna alleen maar dit soort velgen.

Ravens

@ Bart Van de Sande , het is mooi gedaan. Maar je moet eigenlijk proberen omdat velgen te zoeken van andere auto.. want nu rijd het zo ###lig zonder remmen

MB82

@Bart:

De velgen staan er goed onder, ze geven de auto een luxe uitstraling wat goed bij de auto past. Als je wat extremer wilt dan zou ik wat minder en dikkere spaken nemen. Zeker geen slechte keus!

Ravens

Zooo ! die zijn mooi !!

Ravens

Maar remko zit jij bij digimods ??

riCChard

Citaat van: Bart Van de Sande op 24 maart 2005, 18:46:49
Even een klein testje, ik zou hier eens enkele reatie willen over horen. Positief, negatief laat maar komen.



Ik vind ze ook zeker goed passen. Straalt perfectie uit en een tikje klasse, zelfs een beetje klassiek met een modern tintje (super voor een cabrio met coup? mogelijkheid), :D :D.

Ravens

Oh ik dacht dat u ze gemaakt had :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev