Advertenties


Picture Tuning DEEL 1

Gestart door Remko LvB, 22 september 2004, 22:35:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ravens

p900.. bijna zeflde :) anyway.. keep up the good works !! :D :D

Meganez

Citaat van: Reinier op 12 maart 2005, 22:42:38
@meganez Van wie zijn die velgen?? ???

Ik weet niet welke je bedoelt, want ik heb 4 verschilende velgen gebruikt (en de standaard dus eigenlijk 5)

Het zijn o.a.
Gianelli? ? ? ? ? ? ?5-star
Zillion? ? ? ? ? ? ? ?Rock
Abt Sportsline? ?SP1

Dennis Postma

#77
Heb de cabrio nog maar ff ietsje verbeterd en het zicht door het raam vind ik stukken beter ?;D heb 'm ook ietsje leuker gemaakt ?;)


Ravens


Het is geen photoshop :) maar ik ben ermee bezig om hem 3d temaken. Ik ben nog niet goed in om autos te maken.. maar heb wel flink aantal velgen gemaakt, als jullie die willen zien. Host ik ze even !

P.S in het midden van de auto.. zit een zoort lijntje. dat is omdat ik hem gespiegelt heb, zodat ik maar 1 kant hoeft temaken. Dit word weggehaalt als de body helemaal gemaakt is :)

En eventueel, kan ik op request.. (weet niet zeker) Body parts maken ervoor. zodat jullie kunnen zien hoe het onder de auto zit. Maar weet niet of ik dit doe omdat ik ook nog op school zit :)

Groetjes,

Ravens // Chris

Ravens

#79


Paar velgen :) zijn niet allemaal 100% correct. en niet alle zijn klaar nog !

Groetjes,

Chris // Ravens

Jeroen

Met welk programma doe je dat?
Die velgen heb je helemaal zelf gemaakt?

peterachterop

zelfde vraag, als je dit zelf al hebt gemaakt ben je erg goed bezig 8)

Ravens

Dit heb ik inderdaad zelf gemaakt :) met 3dsmax 6 :D:D

Thnx

berry_p

ik had afgelopen middag weinig te doen, toen heb ik deze maar even in elkaar geknutseld.


Ravens

Mooi mooi.. alleen die booskijkers blurry en velgen blurrig :) voorderest moooi

Roberthuuu


Qweras

Ziet er strak uit. Vooral die skirts in het geheel..!  :D

Maar de velgen.. euhh  :-\  hadden wat beter gekund, maar dat is natuurlijk altijd lastig ivm de hoek

Dennis Postma

De auto opzich is erg dik  8) alleen de spiegels en de velgen zou ik nog eens over doen, maar nog maals, de rest echt vet  :D

Qweras

Naar aanleiding van de kwestie; getint glas..
Toch ook even mijn coupe voorzien van wat folie, conclusie... dat folie komt er dus op!? :D

Bart Van de Sande

Even een klein testje, ik zou hier eens enkele reatie willen over horen. Positief, negatief laat maar komen.


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev