Advertenties


klets maar raak DEEL 208

Gestart door Stefan, 23 september 2013, 14:24:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

Gefeliciteerd.
Maar, waar zijn de foto's dan? :shocked:
Truckertje

Roadkill (Michiel)

Gefeliciteerd! (jammer dat mijn Meg dus net niet in jou plaatje paste, maar evengoed heel veel succes met je coupeetje ;) )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Fubar (Marcel)

Citaat van: rickluten op  6 oktober 2013, 04:11:49
En ik ben de trotste nieuwe eigenaar van een Renault Megane Coupé phase 2  :) uit 2002, en op LPG !  !-! een grijs/blauwe

Nooit (meer) last van backfires!!!!!!!
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Karin

Rick, gefeliciteerd met je nieuwe auto. Lekker dat het al zo snel gelukt is.

Dennis Postma

Veel veilige kilometers met je nieuwe ride Rick.

matthew

Gefeliciteerd met je nieuwe auto Rick.

@Mark
Als je de jap einddemper weghaalt, de trekhaak ook dan?
Ik weet niet of er losse bumpstops te krijgen zijn op schokbrekers.
Ik dacht dat je dan juist over de schokbreker een setje hulpveren moest monteren om het gewenste effect te krijgen met mensen achterin.

mark

ik kan ze altijd nog doormidden snijden en dan met klemmen vast zetten.

Of het apk technisch ook mag weet ik niet, maargoed ik heb ze er dan ook zo weer onderweg.  !-!

Ik wil ook nog een cordoba lip onder de achterbumper maken en de uitlaat sierstukken aan bijde kanten, dus  de hals gaat er nog wel af.
Misschien als ik van de zomer wat geld teveel heb zet ik er dan een afneembare onder.  ;) Want de trekhaak word af en toe nog wel eens gebruikt.  ;)

Roy (Coup a One)

Rick gefeliciteerd en alvast veel veilige kilometers gewenst :sturen:

Paul

ik heb nog een afneembare van een scenic liggen. die past er volgens mij wel tussen. en dan de huidige  steunen gebruiken.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

J to the H (Jeroen)

vandaag voor het eerst in mijn leven meegedaan met een hardloop activiteit. De 4 mijl van Groningen.
Leuke ervaring rijker en voor mezelf een prima tijd neergezet: 6,4 km in 30:10. mijn doel was 30 minuten dus baal toch nog een beetje.

Dennis Postma

30,10 is voor een eerste keer echt niet verkeerd hoor.

Mijn eerste keer duurde iets langer. Heb helaas een tijdje moeten stoppen met hardlopen vanwege een ontsteking in m'n been en met het geklus van de afgelopen maanden was de motivatie ook wel even weg. De bedoeling is om het op korte termijn weer op te pakken en volgend jaar weer mee te doen met de 4 mijl in Zwolle.  :)

J to the H (Jeroen)

Ik ben begin augustus begonnen met trainen.. Iets te fanatiek, want half september had ik een behoorlijke scheenbeenblessure. gevolg, 2,5 weken niet kunnen trainen. Ik geloof dat ik nog 3 x getraind heb daarna, maar nooit zo'n snelle tijd als vandaag neergezet.

Begin maart gestopt met roken (niet hierom), dat heeft ook zeker een positieve bijdrage geleverd.

Dennis Postma

De weersomstandigheden van vandaag hebben daar ook zeker bij geholpen dan. Ondanks dat dit hondenweer is is dit toch wel het beste loopweer. Meer zuurstof in de lucht, meer verkoeling, je word er alleen zo nat van.  :x

Ard Klok

Dacht dat het weer in Groningen wel mee viel vandaag. Begreep dat daar zelfs een zonnetje te zien was.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev