Advertenties


klets maar raak DEEL 208

Gestart door Stefan, 23 september 2013, 14:24:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Yorick

Klopt, onvoorstelbaar. Al die foto's op Facebook, Dumpert en Twitter.. Niet niks!

Ik heb weer een probleempje erbij met mijn auto, die hield er mee op nadat ik de A28 af was.
Mn startmotor wordt deze week vervangen, dat mocht ook wel een keer maar ook mn radio en lichten deden vreemd.

ANWB laten komen en die constateerden dat de dynamo ook kapot is.
Kan er ook nog wel bij.

Ik vind dat hij de motor tijdens het rijden ook prettig geluid maakt, heel snel tikkerend geluid..
Ik begin steeds meer mn twijfels te krijgen bij mn brikkie. Kan de buitenkant wel mooi maken, maar motorisch is t belangrijkst..

Niet tof! Wel de taaltoets van HBO gehaald vandaag :)

Umpire (Robin)

Thanks voor de pen en sleutelhanger!
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Roadkill (Michiel)

@Mark (heatzone); je moet iig heel erg oppassen bij het hof van Hoorn, daar ga ik voortaan tegen het verkeer in terug, ze kunnen van mij wat! Zo meteen (uurtje of 7) eens kijken of de Meg er nog staat, kon hem vandaag enkel kwijt op een parkeerplaats tussen 2 bomen in...... (gelukkig zit ie nog in de Allrisk)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Edwin Postma

Ik heb vandaag ook gereden met de vrachtwagen.
In Leeuwarden in een stuk van wel 6minuten 6omgewaaide bomen en gespleten bomen gezien.
Ook was het wel met zweet tussen de billen rijden.
Flinke rukwinden brengt de auto flink aan het slingeren her en der.
Ook veel verkeersborden om gewaaid gezien.
Stuk of 5 oude opleggers die er staan met reclame, omgewaaid.
Een grote reclame mast bij steenwijk was zijn reclame verloren en lag zo 150meter verderop in het weiland.
Spannend maar wel gaaf rijden zo. !-!
Truckertje

Dante

Geinig pakketje! Thanks !-!

Citaat van: josje op 28 oktober 2013, 18:10:18
wij zijn der ook niet bij.de megane word na 3 november geschorst
Vertel, wat gaat er gebeuren..?! :yay:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Benjamin Renon

Ik heb niet echt veel meegekregen van de "storm". Her en der wat takken zien liggen, maar niets noemenswaardig tot aan Eindhoven. Dat is ook weet het mooie van in Limburg wonen. ;)

Ik ben nu lekker de dagen aan het aftellen om mijn AVD examen te mogen doen. Ben nu nog niet zenuwachtig, maar dat komt zo vlak voor het examen wel even. Heb er in ieder geval zin in!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

J to the H (Jeroen)

Ik had wat minder geluk...
De trampoline van mijn zoon is door de schutting gevlogen en in de tuin van de buren belandt..
(linker hoekwoning is van mij)


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Dat is idd niet zo mooi.

Maar gelukkig is het er bij ons niet zo hart aan toe gegaan zoals Edje beschreef in het noorden van het land.

Dennis Postma

Ik had gelukkig een lekker vroeg dienstje waarbij ik dus net op tijd klaar was voor alle ellende begon. Ik begon met een slag naar Groningen, buiten enorme gladde sporen waren er toen nog geen bijzonderheden. Echter de rit daarna naar Lelystad verliep minder soepeltjes. Ik heb toen geluiden onder de trein gehoord die je anders niet hoort. De bovenleiding wapperde alsof het een waslijntje was. Bomen die braken of vielen om. Een lichtsein wat gewoon geknakt was als een lucifer. En dan nog niet te spreken over wat ik onder weg naar huis tegen kwam.

Roy (Coup a One)

Hoe merk je dan dat de sporen glad zijn Dennis :?

Juist wij lachen er vaak om wanneer de NS weer eens overlast heeft v.d. herfst/winter en daar door vertragingen heeft, dus vandaar de vraag _o_

Dennis Postma

Als reiziger merk je dat de trein wat meer hort en stoot. De trein komt iets minder soepeltjes in beweging en het remmenjutterd ie meer.

Als machinist merken wij nog meer. Buiten dat we merken dat de remweg langer wordt en dat de accelatie minder wordt kunnen we het ook zien aan de meters die bijv. het amperage meet van de tractiemotoren. Bij door slippende/spinnende  wielen slaat deze behoorlijk uit. De wielen willen dan zelfs bij een snelheid van 140 km/u nog door slippen/spinnen. Dat laatste merk je als reiziger niet. Het is dan aan ons om voorzichtiger op te trekken. Bij het remmen 'pakken' we de rem eerder 'aan'. Dit zorgt voor een langere remweg maar wel voor een lagere kans op blokkerende wielen gezien de druk in de remcilinder lager is gezien we dan geleidelijker remmen. En die blokkerende wielen zorgen dus voor de beruchte vierkante wielen. En dat is niet meer dan een vlakke plek op je wiel.

Benjamin Renon

Zo en ik mag me klaarmaken voor de laatste loodjes om hopelijk een carrière te beginnen als motormuis. Meer nieuws volgt zodra er meer bekend is.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Benjamin Renon

Helaas gezakt. Niets liep lekker en ging geforceerd. Dat kwam duidelijk ook op de examinator zo over. Volgende keer beter...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Yorick

Aii, balen kerel. Volgende keer beter!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev