Advertenties


klets maar raak DEEL 208

Gestart door Stefan, 23 september 2013, 14:24:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dante

#3 idd, maar die gaat uit elkaar ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Niemand in NL is goedkoper dan de tankstation over de grens in duitsland, me zusje heeft daar van de week voor 1.52,- per liter getankt. Dat zijn wel de leukere bedragen, en het loont ons nog om heen en weer te rijden, het scheelt met de pomp bij mij in het dorp bijna 15ct de liter.

Dante

Was ook zeker de bedoeling om vóór de NLse grens op de terugweg te tanken !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier


Dante

Oprijwagen staat voor de deur... !-!
Morgen "ff" naar die Heimat voor een donor... :sturen:

Oh, en diesel is duurder daar dan hier... l-
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

matthew


Dante

Is goed gekomen, Matthew !-!
Voor diegenen die niets op Fb voorbij hebben zien komen, dit is 'm:

De 75pk donor _o_
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Ga je die "dikke" bumpers ook overzetten op je witte, Dante? Of gaat dat niet passen?

Dante

Nope. De volledige voortrein, motor, bak & achterwielophanging gaat over. De rest in de verkoop of naar de ijzerboer...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Paul

Autorent nooteboom. Eigenaar is een klant van mij.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Dante

Prettige toko. Bleven donderdag zelfs 20m langer wachten (!-! _o_ !-!), omdat wij in de file stonden :rant:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

matthew


Roadkill (Michiel)

Zo ook weer terug van een paar dagen stevig door trappen, heb in 4 dagen 410 km afgelegd samen met Mike (14 jaartjes oud!) maandag vertrokken in St Geertruid en donderdagavond aangekomen in Hoorn, was niet helemaal de route die we voor ogen hadden, maar was een erg gave rit. Alles heeft het redelijk volgehouden al heeft het frame van het aanhangertje het wat moeilijk gehad maar goed al bij al hadden we behoorlijk wat meer gewicht mee dan de bedoeling was :D.

Nieuws over de Meg; degene die zondag is komen kijken vond de auto mooi maar voor het geld moest er teveel aan gebeuren dus kwam met een tegenbod wat ik niet kon accepteren, daarnaast heb ik het aanbod gekregen om te ruilen voor een Jaguar S-type (even serieus over nagedacht maar die auto's zijn me echt te zwaar en geen trekhaak dus dat gaat hem ook niet worden), en heb nog een nieuwe bieding waar ik ff op gereageerd heb dus maar weer afwachten. Verder  nog minder nieuws, vrijdag nog ff naar de winkel voor wat spulletjes voor de gerestylde kamer van dochterlief, komen we terug bij de auto heeft er iemand de achterbumper ook even gerestyled :(, en even later op een drempel (nou ja drempel) heeft mijn uitlaat waarschijnlijk ook ff een knauw gehad er rammelt nu iets. Daar ga ik nog ff achteraan om te kijken wat de schade is en zo ja of dat te verhalen is op de gemeente (kreng was ongeveer 10-15 cm hoog en net zo breed, en dat over de volle lengte van de (eenrichtings) weg
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)

@ Michiel, lekker dan!! In Hoorn liggen wel aardig wat hele nare drempels.

Verlagen kan natuurlijk ook altijd nog zo :D


Dennis Postma

Nou het is me het zooitje wel in den lande. Ben tijdens het werk diverse omgewaaide/geknakte bomen en zelfs een geknakt sein tegen gekomen alsof het een luciferhoutje is.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev