Advertenties


klets maar raak DEEL 208

Gestart door Stefan, 23 september 2013, 14:24:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Heatzone (Mark)

Ik durf het niet te zeggen Rogier :O, niet dat ik mezelf als expert zie hoor :P

Kwam dit topic tegen van een Megane RS trophy. Wat een ding!!

http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=51149

Dennis Postma

Met dat merk heb ik geen ervaring. Ik heb al wel eens deze er in gegooid:



Die is mij prima bevallen.

Rogier

Wat heb jij der van gemerkt dan Dennis? het merk wat ik liet zien is van de Halfords, en als ik daar vraag of het werkt dan zeggen ze uiteraard dat het werkt :P

Ik weet hoe verkopers kunnen zijn (ben der zelf ook 1) hahaha

Rogier

Laat maar van mijn bovenstaande bericht. Ik ben net bij de Halfords geweest, ik moet dan bij een halve tank de injectorreiniging doen (lijkt me logisch) dan naar de Shell om v-power te tanken, wat ik eigenlijk helemaal niet nodig vindt en ik rij minder kmers met de shell dan zou het effect goed zijn. Of ik moet normaal tanken waar ik tank en dan op de snel weg de auto langer in de 4 laten staan zodat de injectoren op een hogere druk staan i.v.m. de hoge touren. Ik zei tegen die vent weet je wat laat maar zitten ik geloof nu al niet meer in dit spul, zonde van me 12,-

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dennis Postma

Ik heb het er in gegooid om dat die van mij schommelde in toerental (bekend euvel). Nadat ik het er in gegooid had liep hij steeds beter. Nu schommelt ie weer na ik er een tijdje niet mee gereden heb. Eigenlijk moet de stappenmotor een keer schoon gemaakt worden.

Tedo

@Rogier: ik gebruik injector reiniger als ik merk dat de auto lastiger op toeren blijft na een koude start, en dat hoeft maar heel soms. Inderdaad de procedure die jij aangeeft volgen: tank leegrijden, flesje reiniger erin en dan 30 liter V-Power (mijn 2.0 krijgt niet eens anders) erbij.

Dante

FF vraagje tussendoor... Weet iemand een goedkope dieselpomp in of in de buurt van Ridderkerk?  :dunno:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

J to the H (Jeroen)

directlease heeft een geweldige app hiervoor.
Je zoekt op brandstof en hij heeft redelijk actuele prijzen. de goedkopere worden met een groene stip weergegeven op een google kaartje.  duurdere met oranje of rode stippen.

Rohald

#160
Die gebruik ik ook. En het bespaart me een hoop  !-!

Gratis versie geeft trouwens geen kleurtjes. Maar is er niet slechter door.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

J to the H (Jeroen)

#161
euhm.. geen kleurtjes? ik kan geen betaalde versie hebben ( heb nog nooit voor een app betaald), maar ik heb wel kleurtjes..






Alles duur in ridderkerk. in de buurt wel een goedkope gevonden.


Rohald

Kleurtjes komen we wel bekend voor, maar bij mij is alles nu grijs.
Misschien heeft dat wel met een instelling te maken. Ik zoek alleen maar op Shell met v-power.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Dante

Thanks heren. Dat gaat me vrijdag ff een beetje geld besparen als ik de oprijwagen afgetankt moet inleveren na het ophalen van de DonorGT !-! ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Lekker bezig Dante!  !-! Alweer de derde Polo?  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev