Advertenties

dubbele einddempers. megane coupe phase 1. hulp nodig

Gestart door rickluten, 13 september 2013, 08:35:16

Vorige topic - Volgende topic

rickluten

Hallo.

Ik heb nu de dubbele dempers van Remy gekocht van het forum hier.

Bij hem zat het onder een cabrio phase 2.

Nu wil ik hem onder mijn coupe phase1 zetten. Maar heb ik het probleem dat de rechter demper niet past omdat er wat dingen in de weg zitten.

Is er iemand die hier een oplossing voor heeft? Of iemand die dit ook heeft gehad en zijn ervaring met mij wilt delen?
Hoor het graag!

Groetjes Rick
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

Umpire (Robin)

Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

rickluten

Haha ik zit achter met het sleep oog. En een of andere rempomp? Lopen allemaal slangetjes vanaf naar de remmen achter.

Benjamin Renon

Het sleepoog zit met een paar bouten vast en kun je zo los halen. Dan heb je al wat meer ruimte voor de uitlaat.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

rickluten

Umpire (Robin)

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

rickluten

Ja dat is hem. Die zit dus in de weg. Wat moet ik er mee ?haha. Hoe kan ik dit oplossen?

Umpire (Robin)

rickluten

Hmm, er zijn wel mensen die het hebben gedaan.. Dus iemand heeft vast wel een foto van hoe hij het gedaan heeft!  _o_

Rogier

er zijn hier wel een aantal mensen die voor jou een foto kan maken van de onder kant, kan je niet eventueel je pijp iets verlegen zodat je der langs heen gaat. Verwijderen van de Remdruk verdeler(bekrachtiger) is apk afkeur dus dat kan ook niet.

rickluten

ja ik zal eens even kijken, maar heb misschien een andere deal gesloten met iemand voor een andere dubbele uitlaat. gelijk met een V-style achterbumper erbij met sideskirts.  !-! . En ga er misschien nog een megane coupe op G3 uit 2002 bij halen.  :)

Umpire (Robin)

Citaat van: Rogier op 13 september 2013, 19:02:34
Verwijderen van de Remdruk verdeler(bekrachtiger) is apk afkeur dus dat kan ook niet.

Ik citeer uit mijn handboek voor APK:

CiteerRembekrachtiger (Indien gemonteerd)
- Moet goed werken

Dus als je die er niet onder hebt hangen en een goeie bypass maakt, is het geen probleem lijkt me..

rickluten

en hoe kan ik dat oplossen dan ? en ik zag dat er van die harde leidingen aanzaten van metaal zegmaar. kan ik die niet vervangen door rubberen ?

Umpire (Robin)

Ik zou hem er persoonlijk gewoon op laten zitten. Je zou de uitlaatpijpen eromheen kunnen buigen en lassen. Remkrachtregelaar is best lekker om te hebben en ik denk dat je het niet heel lekker zou vinden als ie eraf is.

Rogier

@ Umpire, je Remkrachtregelaar gaat alleen werken wanneer je zwaar beladen bent, ik zelf heb een niet werkende op mijn auto zitten (vast geroest en deels weg gerot) en ik merk er niks van. Alleen met de apk moet ik een nieuwe hebben :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev