Advertenties


Renault Megane en GPS-Navigatie

Gestart door ErikMG, 1 juni 2005, 14:32:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

RdW

het beste is idd om een buiten antenne te plaatsen,
ik heb hem onder de parafant liggen... :D

solidsjakie

#16
Moettie wel water afstotend zijn.
Geen id waar de parafant is, maar lijkt me handig.
Ik heb em naast de accu bevestigd, waar je ruitenwissers het water heen slingert enzo. Ding blijft prima werken.

Timo Zuiderduin

#17
parafant/parafaanplaat is het rooster tussen je motorkap en je ruit.
dat zwarte kunststof ding dus!

solidsjakie

#18
Daar heb ik hem niet. Heb em eronder, aan het ijzer vast geducktaped. De magneet houd de antenne vast en de tape het kabeltje, zodat dit mooi vast zit.

Ruben

Dan moet je toch wel een waterdichte GPS antenne hebben neem ik aan?

Zelf heb ik de antenne bij het rechter achteraam liggen.
Bij de Gamma een 5m verlengkabel + koppel stukje gekocht voor 3,50
De kabel kun je nog vrij goed wegwerken aan de zijkant. Alleen voren even kijken waar ik ermee heen ga.

Huite

#20
Citaat van: San op  3 juli 2005, 18:21:07
Is idd een optie , als je klimaatcontrol hebt dan heb je ook een w.w voorruit!! :D

Zo was het ooit ja. Daarna werd het een optie en nu is de ww ruit niet meer verkrijgbaar volgens mij. Uit Duitse fora begrijp ik dat de ww ruit, die "paarse" dus, gevoeliger is voor beschadigingen. Uit eigen ervaring kan ik dat wel plaatsen. De eerste 1.9 dCi van mijn vrouw (rijdt 80.000 km per jaar!) had klimaatcontrole ?n een ww ruit (tegen meerprijs!). Die ruit had veel last van steenslag e.d. De 2e 1.9 dCi (ook met klimaatcontrole) heeft een "gewone" ruit en die lijkt minder gevoelig. Bij mijn eigen RS had ik g??n keuze meer voor een ww ruit!

Ciao, Huite

PS: Zijn er m??r RS rijders op dit forum?

ronbirel

ik heb ook een navman510 en heb geen probleem met de navigatie systeem als ie maar vol is
Citaat van: ErikMG op  1 juni 2005, 14:58:14
Ah, heeft het daarmee te maken? Misschien dat ik dat ergens in de handleiding kan terugvinden, anders bel ik de dealer wel even wat hun ervaring hiermee is, zij zullen het toch ook wel weten.

Mocht iemand het toch nog weten, ik hoor het graag! Het gaat trouwens om de Navman ICN 510. (misschien dat dit ook nog wat uitmaakt!)

Michel, bedankt voor je reaktie!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev