Advertenties


Blazers

Gestart door cyrillic, 1 september 2013, 15:12:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

cyrillic

Hallo allemaal.

Ik weet dat het al een aantal keer op het forum is gevraagd, desondanks heb ik het antwoord niet kunnen vinden.
De blazers in mijn mégane cabrio lijken niet te werken. Op elke stand gebeurd er niks, er komt wel lucht door de blazers heen want ik ruik de luchtverfrisser.

Nu heb ik geprobeert te kijken bij de accu of het parafan(?) los contact heeft, kan dit hele ding echter niet vinden, misschien iemand een foto?

Nu heb ik ook het middenconsole opengemaakt en gekeken of de stekker misschien niet vuil o.i.d. is en deze goed schoongeblazen, dit heeft ook geen effect gehad.

Ik denk zelf dat misschien de regelaar in het middenconsole defect is.
Mijn vriendin rijdt het meest in de auto en die gaf aan dat van de week de blazer het even 10 tellen heeft gedaan, en daarna er weer mee is opgehouden.

Heeft iemand misschien nog een suggestie of zou me op weg kunnen helpen, nu het binnenkort weer koud gaat worden en de ruiten zullen gaan beslaan zal ik dit echt moeten oplossen :-(

Mijn dank is groot!

Groet,
Danny

matthew

Meten of je voeding krijgt op je kachelmotor, zoniet dan is zeer waarschijnlijk je kachelweerstand stuk.

bks

Ik heb sinds kort exact hetzelfde probleem. Op terugweg van vakantie kwam ik erachter dat er alleen maar rijwind doorheen komt. In veel andere topics of sites staat dat als hij het op stand 4 (maximaal) wel doet, er sprake is van een kapotte weerstand. Wanneer stand 4 ook niet werkt, dan zou de kachelmotor kapot zijn. Beide zijn erg prijzig (100e +)
De locatie van die apparaten heb ik zelf ook nog niet kunnen ontdekken, dat schijnt ergens naast de accu onder de ruitenwissers te zijn. In ieder geval veel demontagewerk. De fotos op deze en andere sites zijn vaak niet meer beschikbaar, helaas.

Mocht iemand nog een duidelijke foto hebben waar de weerstand en motor zitten en hoe je deze kan doormeten, heel graag!

bks

Ter info: Heb de garage er naar laten kijken, bleek dat er bekabeling was doorgebrand. Ze zijn er 5 uur mee bezig geweest..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev