Advertenties


middendemper vervangen

Gestart door Losballos (Ron), 22 augustus 2013, 23:40:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Losballos (Ron)

Ik ben opzoek naar een middendemper vervanger, heb er nu een remus onder, en die maakt bijna net zo weinig geluid als origineel, ik had natuurlijk een universele demper kunnen kopen, maar dat maakt weer teveel herrie :D. Wil net iets meer geluid als dat ik nu heb, iemand enig idee waar deze te koop zijn? zoek me eigen een ongeluk maar kan niks vinden 8)7
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

mark

Is die remus demper net nieuw?

Zo ja dan word die waarschijnlijk met een paar maand wel wat luider, als er wat dempings wool verbrand in de demper.

Losballos (Ron)

Heb deze nieuw gekocht inderdaad maar dat was in december, dus zal de uitlaat nu toch al wel wat meer geluid moeten geven?
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

mark

Ow ja dan word het wel een keertje tijd ja.  :D

Renegade (Mark)

Remus is sowiso een redelijk stille demper, als je de middendemper weghaalt krijg je al een heel stuk meer ! Bij mij zit er een universeel stuk rechte pijp tussen van simons, werkt prima !-!

Losballos (Ron)

Ja remus is inderdaad erg stil, had toen op de civic een catback, maar zover wil ik niet meer gaan want de boetes zijn niet leuk, en wil er wel gewoon mee op pad kunnen zonder dat ik gelijk aangehouden word :q

nu kreeg ik net deze link: http://www.nlpower.com/Producten/Productdetails/tabid/64/ProductID/12468/CategoryID/42/Novus-Tussendemper-vervanger---MK213-A/Default.aspx

Zal dat wat zijn?
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

mark

Daarom word mijn volgende uitlaat een raceland. Met zo'n klep er in.  :)
Dan heb ik dat gedoe ook niet meer  !-!

Renegade (Mark)

Is het zelfde principe als een gewone buis alleen moet ik zeggen dat die wel wat aan de prijs is !

Bij mij zit dit eronder, http://www.stroevemotorsport.nl/Universele_uitlaat_delen/200204/U015150--universele-Simons-Universele_uitlaat_delen/

Heb je de mogelijkheid om te lassen ? Dan is het gewoon een kwestie van de haakse slijper op de middendemper, buis ertussen lassen en klaar voor weinig :q

Losballos (Ron)

Dat is inderdaad een heel stuk goedkoper _o_, heb alleen geen las apparaat  :cry:, ben net even langs een bedrijf geweest die dat eventueel wel wil doen, maar die vraagt 100€, dus dan is het alsnog duurder 8)7

Maar even verder zoeken dus
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Jacques

#9
http://www.nltuning.nl/ zit hier niets bij? een stuk buis en 1 uitlaatverbindingsstuk (lees schuifkoppeling). Dan hoef je niets meer te lassen.

Losballos (Ron)

#10
Ja dat is inderdaad ook een optie, aangezien ik geen las apparaat heb :q, wat is de diameter die ik moet hebben?
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Renegade (Mark)


Losballos (Ron)

Top, gaat denk ik toch voor Simons en bestel ik er gewoon schuif koppeling bij  !-!
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

mark

Dit hebben ze dacht ik bij de brezan ook.  ;) Daar had ik voor mijn uitlaat ook een paar buizen en verloopstukjes gehaalt.  !-!

Losballos (Ron)

Dan wacht ik nog even op mn pasje, want daar krijg je als lid toch korting?
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev