Advertenties

Megane Cabrio -> skiluik?

Gestart door mistereagle, 9 augustus 2013, 14:38:13

Vorige topic - Volgende topic

mistereagle

Hallo,

Misschien een hele gekke vraag maar ik sta op het punt om, ongezien behalve op fotos, een megane cabrio te kopen. Echter nu vraag ik mij af of er een skiluik in zit of dat de achterste stoelen plat kunnen.. Dit laatste is volgens mij niet het geval, maar op autoweek las ik iets over een afsluitbaar skiluik.

Verder kan ik er geen info over vinden en ik ken niemand die er een heeft dus ik hoop dat jullie mij hier antwoord op kunnen geven.

(Ik vis namelijk graag en transportlengte van mijn hengels is 1,90m)
Alvast hartstikke bedankt!
Mark

Heatzone (Mark)

Er zit inderdaad een skiluik in, deze bevind zich tussen de achterste 2 zitplaatsen in en deze kan zonder dat de achterbank eruit moet open. In de achterbank zit namelijk ook een soort luikje gemaakt. Verder is de kofferbak helemaal afgesloten van de rest van de auto. Als je de achterbank eruit haalt kijk je tegen een stalen scheidingswand.

Maar ongezien een cabrio kopen>?

mistereagle

Okay super! Weet je toevallig de maten? Bij benadering?

Het is voor mij ongezien, iemand anders heeft hem gezien en ik heb wel foto's gezien. Scherpe prijs en leuke KM stand, maar voor mij wel bijna 200KM rijden, vandaar dat ik t graag even weet voor ik ga rijden haha, ik wist wel dat het in de eerste megane cabrio series kon, maar op foto's kan ik hem nergens bekennen in de 2e modellen. (ben nog niet erg bekend met de namen allemaal sorry)

Maargoed, het gaat om bouwjaar 04, 44K op de teller, 1e eigenaar, panorama dak, airco, etc. APK tot volgend jaar maart.

Edwin Postma

Zit er een hard of soft top op?
2004 is naar mijn weten een megane 2 CC

Megane 2 phase 1 CC
Truckertje

mistereagle

Heatzone (Mark)

Excuses, ik was even in de veronderstelling dat het om een megane 1 ging ipv 2. Bij de 2 kan ik het niet met zekerheid zeggen.

mistereagle

heb een willekeurige dealer gebeld, blijkt dat dit een optie is dus het zou kunnen.. maargoed, nu iemand daar in de buurt gevraagd foto's te maken.. to be continued...

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev