Advertenties

Multimediasysteem reboot spontaan

Gestart door pstrooij, 6 augustus 2013, 11:34:02

Vorige topic - Volgende topic

pstrooij

Ik heb af-en-toe last van een spontane reboot van het multimedia systeem tijdens het rijden.

Nu ben ik hiervoor bij de dealer in Almere geweest en daar werd mij verteld dat dit veroorzaakt wordt doordat mijn iPhone4 dusdanig veel dataverkeer naar het multimediasysteem stuurt dat deze spontaan over zijn nek gaat. Dealer kan hier niets aan doen, althans zeggen ze... l- Mijn iPhone wordt alleen gebruikt voor FlitsMeister, Spotify of bellen.

Heeft iemand hier ervaring mee en een oplossing voor?
Megane Estate GT-line 2012 1.5dci Blue Malté full options

stoffel

ik heb ook dat probleem en dit zelfs ook zonder verbinding zelf heb ik een acer smartphone

jorritmg

Zou het bij het merk van het systeem navragen.

zapp

Ik heb dezelfde ellende met mijn Megane Estate, maar ik ben op het spoor van een mogelijke oorzaak (?).
Als ik de spanning meet (aan aansluiting van de sigeretten-aansteker), meet ik bij draaiende motor 14,5 volt.
Ik kan me voorstellen dat die radio/handsfree rare dingen gaat doen, want die verwacht natuurlijk 12 volt.

Herkent iemand dit?

mark29

Ga naar je dealer, deze doet de software updaten van je navigatie en radio.

Wel van te voren even afscheid nemen van deze klachten natuurlijk!

Dit komt nogal eens voor, we krijgen ze geregeld binnen met dit probleem namelijk, nu beginnen ze allemaal een bepaalde leeftijd te krijgen, waardoor deze klacht ineens veel voor komt.

mark

Jup, de technologie van de telefoons gaan zo snel vooruit.
En dat kunnen de autofabrikanten niet bijbenen.

Rayman

Ik had dit probleem ook en ben vanmiddag naar de dealer toe geweest.
Deze wist mij te vertellen dat er een versie is geweest waar dit spontaan gebeurd maar dat de oorzaak nog niet gevonden is.

Ze hebben vanmiddag de nieuwste software er in gezet en het zou nu opgelost moeten zijn..

zapp

De dealer heeft ook bij mijn auto een software update gedaan en ik heb er al in een week geen last meer van. Ik hoop dattut goed blijft

mark29

Deze week is er weer een nieuwe update uitgekomen, dus mocht je nog problemen hebben, kan er weer een nieuwe update overheen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev