Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 61

Gestart door matthew, 5 augustus 2013, 20:47:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma

Mooie subtiele aanpassing maat.

Ook bij onze v50 moet je de complete unit er uit halen als je een lampje wil wisselen. Dit echter door het loshalen van 1 borgpen heel eenvoudig te doen.

Umpire (Robin)

moet zeggen dat ik niet echt bepaald een liefhebber van rode auto's ben. Maar wat is die kleur rood van jou mooi zeg! !-!
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Stefan

Thnx !-!

Ondertussen heb ik een setje kenteken plaat houders gehaald,  zodat ik binnenkort mijn kenteken platen kan inruilen voor een setje luxe platen met opgelegde letters :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Yorick

Nice hoor!

Ik heb een spatbord gekocht voor mn Meg, er zit een deuk in mijn huidige spatbord..
32 euro :) Er staat alleen 16V op terwijl ik een 1.6e heb, maar dat moet dan maar.

Binnenkort monteren, dan ook direct de Laguna lip en een andere startmotor.

Tedo

@Yorick: die 16V badge kan je natuurlijk zo wisselen, die zit geplakt en rondom je zijknipperlicht.

sijm138 (jesse)

@ stefan als je lampjes gaat vervangen hoef je hem alleen naar voren te schuiven kom je er ook bij.
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Yorick

Citaat van: Tedo op 21 oktober 2013, 22:32:21
@Yorick: die 16V badge kan je natuurlijk zo wisselen, die zit geplakt en rondom je zijknipperlicht.

Goed om te weten. Thanks :)

Roy (Coup a One)

Citaat van: Umpire (Robin) op 21 oktober 2013, 09:41:59
moet zeggen dat ik niet echt bepaald een liefhebber van rode auto's ben. Maar wat is die kleur rood van jou mooi zeg! !-!

Vandaar dat je hem zwart/wit hebt gemaakt :lmao:

Edwin Postma

Truckertje

Dennis Postma

Luxe platen. Ook weer zo'n mooi subtiel detail Stefan. !-!

.Erik

Citaat van: Tedo op 20 oktober 2013, 23:00:55
Netjes die led-stadslichten! Maar om die te vervangen moet je hele unit eruit? Moet niet gekker worden.


Dat is juist een superhandige feature.. Op die manier kan je duidelijk zien wat je doet. Ze hebben gelukkig wel de koplampen zo gebouwd dat je niet de hele bumper er af hoeft te halen om ze los te koppelen. Wel eens lampen in een meg2 vervangen? Dat is blind prutswerk vanuit de wielkast.


Volvo doet het schijnbaar al jaren zo dat je de hele koplamp er in een keer uit kan schuiven.


Overigens vet gelukt met die LED-lampen

Tedo

Ik heb twee Meg II's  8)7 Daar haal ik eens in de zoveel tijd de voorbumper vanaf en vervang dan alle lampjes preventief. Via de wielkast is niks...

Maar er schijnen ook merken te zijn waarbij de koplamp op een soort rails naar buiten te schuiven is nadat je die met een handbeweging hebt ontgrendeld.

Vroeger kon alles gewoon via de motorkap; zag je ook wat je deed.  ;)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

Citaat van: sijm138 (jesse) op 21 oktober 2013, 22:56:34
@ stefan als je lampjes gaat vervangen hoef je hem alleen naar voren te schuiven kom je er ook bij.

Klopt, maar dan hangt ie los op de bumper en ben ik bang dat ie op de stoep dondert als ik hem ff loslaat, dus heb hem er maar ff helemaal uit gehaald. Y

Overigens is het best makkelijk om lampjes te vervangen hoor ondanks dat je de lamp los moet halen Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Staat goed Stefan.


En meg 3 koplampunit is 2 boutjes los en een schuifje eruit en dan schuif je de hele unit eruit.
Stelt niks voor.
Echter laat ik hem wel altijd op de auto en niet helemaal eruit bij lamp vervangen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev