Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 61

Gestart door matthew, 5 augustus 2013, 20:47:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

L0we

Gister een nieuwe bak in mn Megane gemonteerd. Ik heb alleen  nog een kleine rammel in lage toeren, verder rijdt hij weer heerlijk rustig!

Binnenkort maar mn achterste motorsteun vervangen, daar zit wel heel veel ruimte in!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Heatzone (Mark)

Goed bezig L0we, dat heeft je vast wat tijd gekost :O

Rogier

Ik heb ook maar weer is iets nieuws gekocht voor de wintervelgen, ze kan van Fluor roze naar wit, ik was een beetje klaar met de roze velgen na 2 winters er mee gereden te hebben. Al had ik op de snelweg wel veel bekijks altijd :D

Heatzone (Mark)

haha, achja he Rogier ;)

Ik weet niet of dit ook telt, maar ik heb laatst een 110 liter compressor gekocht, nu nog het lucht gereedschap 8)

Rogier

Voor mij telt hij :P.

Ik wilde eerst wieldoppen kopen, alleen de spuitbussen waren goedkoper dan de wieldoppen, en ik ben vaste klant bij die man en kreeg de spuitbussen weer net iets goedkoper. dus voor 18,- 2 grote spuitbussen met witte verf, vanvond de winterbanden maar even onder het huis vandaan halen, dan gaan we weer even schuren.

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rogier op 24 oktober 2013, 11:53:12
Ik heb ook maar weer is iets nieuws gekocht voor de wintervelgen, ze kan van Fluor roze naar wit, ik was een beetje klaar met de roze velgen na 2 winters er mee gereden te hebben. Al had ik op de snelweg wel veel bekijks altijd :D

Het ligt er maar aan hoe je dat laatste bekijkt :D i.v.m. dat roze :)

matthew

Succes met hobbyen Rogier.
Weer eens wat anders.
Voor dat geld kun je ook nog eens experimenteren.

mark

Persoonlijk vind ik stalen velgen met een leuk kleurtje mooier dan een paar wieldoppen.  ;)

Rogier

@ Matthew thanks.

@ Roy, ik denk niet dat je het roze er door heen gaat zien, of bedoel je dat niet ?

@ Mark, een fel kleurtje is echt een nekken breker, in het eerste jaar heb ik mensen zo ver hun nek om zien draaien waarbij ik niet wist dat het kon :P het mooiste was nog dat er een auto naast mij kwam rijden, en foto's ging maken haha.

Ik heb er wel weer zin in om de velgen en andere kleur te geven, hopelijk is het aankomende dinsdag en woensdag een beetje goed weer.


mark

Jup, en doe er dan ook nog whitewalls bij en dan is het feest compleet.  :D

J to the H (Jeroen)

Ik denk dat Roy bedoelt dat medeweggebruikers jou nog wel eens konden zien als iemand die

'in een leren broek op een bootje in de grachten van Amsterdam op 1 bepaalde dag in het jaar staat te dansen'

....
;)

Rogier

@ Jeroen, aahhh ja dat zou kunnen.

@ Mark, dan wordt het wel heel wit he. En ik heb nog een set banden liggen, dus wel zonde om weer nieuwe te kopen :P Me moeder wordt al gek van alle velgen + banden wat wij hebben liggen :D
ik heb 2 sets velgen (winter/zomer)
me vader heeft 2 sets velgen (winter/zomer)
me broertje heeft 3 sets velgen liggen (winter/zomer) en nog 1 die hij bij de auto kreeg.

Roy (Coup a One)

:neen: meer in de zin van bekijks van "euh daar heb je een gay boy met een leuke bolide" (ook al weten wij wel beter Rogier, althans gezien je een vriendin hebt gaan we er niet vanuit dat je het bent) :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev