Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 61

Gestart door matthew, 5 augustus 2013, 20:47:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rogier

Ziet er goed uit Stefan !-!, en jap dempers horen onder een jap he :P niet onder een Fransoos :P

mark

De post heeft vandaag iets moois bezorgt.  :woohoo:

Een raceland demper met een electronisch bediende klep er in.



De bedoeling is dat deze er over een paar weken onderhangt, en maak je maar geen zorgen dat belachelijk grote eindstuk word afgeslepen.
En daar komen 2 dubbele sierstukken voor in de plaats.  !-!

Dit laat ik doen en het hele achterste stuk word van rvs.  !-!

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Goh, die komt me bekent voor zeg! Gaat je een hoop geld besparen, iedere keer dat je de politie ziet en de klep sluit scheelt je een boete! Hoe veel die boete's nu zijn weet ik niet maar een heleboel geld is het wel!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

mark

Jup  :) ik zit nu de heletijd te klooien met een db killer.
Ik zal binnenkort is ff een afspraak maken on het er onder te laten lassen.  !-!

Tedo



J to the H (Jeroen)

Wauw, Ziet er gaaf uit..
Hoop dat meneer agent het ook kan waarderen want je bent nu wel je verplichte reflector kwijt..
Al een foto van het resultaat?

Tedo

Thanks mannen.  !-!

@Jeroen: nee, ze moeten er nog in. Nog geen tijd voor gehad.
De reflector werkt nog wel (ik heb even de flitser van mijn fototoestel erop gericht), alleen iets minder (lijkt het).
De lichtdoorlatendheid schijnt ook zodanig te zijn dat het je geen bekeuring oplevert, en aangezien er niets op de lichten zit (folie of verf) is het toegestaan.
En als het bij de APK niet lukt, gaan gewoon de orginele erin.
Maar eerst maar eens kijken of het inderdaad voldoende licht doorlaat.

matthew


Dennis Postma

Mooie lichten. Zet ze er maar snel in, ben erg benieuwd.  :)

Dante

Mooie lampies, Tedo! _o_

Die lichtdoorlatendheid zal wel goed zijn:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Heatzone (Mark)

#132
Hier in Noord-Holland doen ze er niet moeilijk over! Rij al ruim 1 jaar rond volgens mij met gelaserde achterlichten en ben meerdere keren staande gehouden omdat ze de dagrij verlichting die ik toen nog had vervelend vonden.. Maar over mijn achterlichten hebben ze nooit geklaagd.

Nette units Tedo !-!,

@ Mark, mooie demper! Persoonlijk zou ik zelf voor een enkele pijp gaan in plaats van een dubbele! 

Tedo

Bedankt mannen. Ik ga het eerst een rustig vergelijken met de originele lampen, maar ik vermoed at het wel goed gaat komen!  Y
Het voornaamste punt is voor mij de veiligheid en zichtbaarheid. Of  :police: het goed vindt komt op de tweede plaats.

mark

Ik denk dat ik ook met 1 sierstuk ga beginnen, die 2e kan ik er altijd nog bij onder lassen.  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev