Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 61

Gestart door matthew, 5 augustus 2013, 20:47:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

Citaat van: Heatzone (Mark) op 21 september 2013, 11:11:30
Nieuwe dorpel:



Voor degene die goed hebben opgelet, klopt het is voor een 5 deurs!
Maar ik heb toch alleen het onderste gedeelte nodig. Renault die wilde 900 euro in btw voor een dorpel voor een coupe  8)7.
Maar voor 900€ is hij wel van goud?
Truckertje

mark

Heb vanmiddag ff de roest verwijdert van de wielkast links achter. En daarnaa 3 lagen zink-spray er over.  !-!
De roest was erger dan ik dacht, tot net om het randje van de wielkast. (de verf had daar nog geen blaasjes)  En net in het zicht, dus nog maar ff kijken of ik dat nog een beetje weg kan werken.
Volgende week is de andere kant aan de beurt, maar daar is het wel wat minder en nog niet zo dicht tegen de rand van de wielkast.  !-!

En dit word natuurlijk nog wel ff netjes weer in de juiste kleur gespoten. Het roest in elk geval niet meer verder.  !-!

matthew



Stefan

Ondanks dat de 1e eigenaar de auto afgeladen heeft met opties, had de auto geen getinte ramen vanaf de B-stijl. :neen:
Omdat ik eerder al bij de Swift van Alice een set Privacy Shades had gemonteerd en ik dit voor het geld zeer netjes vond staan, heb ik voor de Megane ook maar een set besteld en gemonteerd.






Ook inmiddels al een OEM hondenrek, een setje mooie zwarte aluminium ventieldopjes(jaja.. :D) en een set zijwindschermen besteld voor de Megane (moet allemaal nog binnenkomen trouwens)



Ook ben ik inmiddels bezig met het wrappen van de renault logo's voor en achter in het zwart en meteen een zonneband aan de binnenkant van de voorruit.

Oftwel, we zijn weer lekker op gang al.. 8)7 :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tedo

Heeft de Megane III geen standaard zonnegordijntjes meer dan?
En met die alu ventieldopjes moet je een beetje uitkijken: ik had ze ooit op mijn Clio, en daarbij waren ze door licht corroderen aan het schroefdraad bijna niet meer los te krijgen.

Stefan

Nee :neen:
Was dat standaard dan?

ik weet het ja van die ventieldopjes, heb ze wel eens eerder gehad. nooit last gehad van vastzittende dopjes.
je moet er ook een klein drupje WD40 of iets dergelijks in spuiten voordat je ze erop draaid.
De huidige dopjes(gewoon van die simpele zwarte plastic dingen) zijn trouwens helemaal kaput.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roy (Coup a One)

Stefan wel jammer dat de schermen op je achterraam uit 2 delen bestaan, verder ziet het er goed uit !-!

Christian de Vriend

@stefan.. ik dacht dat je het rustig aan zou doen?   :q :q :q
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Tedo

@Stefan: bij mijn Megane II's is het bij de achterzijruiten standaard, en de sedan heeft ook voor de achterruit een rolgordijn. Oké, je zit er misschien net iets minder private bij als die van jou, maar tegen de zo'n helpt het goed. Bedankt voor je tip voor de ventieldopjes. Misschien ga ik er toch nog eens aan ;)

Losballos (Ron)

Gisteren de midden demper er tussen uit gehaald, hoor alleen weinig verschil l- misschien toch maar een keer wat anders als de remus
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Dennis Postma

Mooi spul de shades Stefan. Wij zitten er ook naar te kijken voor in de Volvo, staan inderdaad erg netjes. Enne Luca aan de coupe soleil?  8)7

mark

Als je herrie wil, die japstyle van mij gaat er binnenkort onderweg.  :P
Die maakt plaats voor een demper met een klep.  >:D

Losballos (Ron)

Als je die dan verkopen wil, dan wil ik die wel overnemen  !-! :q
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

mark

Is goed, hoop de nieuwe demper er binnen een paar weken er onder te hebben.  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev