Advertenties

Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 61

Gestart door matthew, 5 augustus 2013, 20:47:03

Vorige topic - Volgende topic

matthew

Roy (Coup a One)

Verbrede spoiler ging niet passen tijdens de meeting in Culemborg ook niet op de fase 2, als zowel de cabrio van Karin 8)7

Karin

Ik vraag me nog steeds af waar hij wel op zou passen of dat er toch een stukje vanaf gehaald is om hem passend te maken bij een auto.

Roy (Coup a One)

Ja Karin, op kleur dan wel goedkoper zegt mij al genoeg dat het een dure aanschaf was 8)7 ik ga ervan uit dat het wel weer goed gaat komen t.z.t. _o_

adinsx

Nog even wat quoten uit het vorige topic:

CiteerMark: "Glimt weer als een spiegeltje.  !-!

Nou nee, dat lukt niet met een witte auto. Wat dat betreft is een zwarte een betere poetskleur omdat dat net een spiegel wordt. Mijn R26 stond er geregeld als een spiegel bij. *klik*

CiteerHeatzone: Netjes! Ik heb precies dezelfde van Poorboys World, fantastisch spul!! Mag ik vragen welke klei je hebt gebruikt?
De wax van Poorboys World kan ik ook aanraden voor het geval je deze nog niet heb geprobeerd

Ik had altijd de BlackHole gezien de zwarte R26 en zwarte Twingo II, maar moest nu even het assortiment uitbreiden. ;)
Heerlijk spul inderdaad.

Ik heb de standaard witte klei uit zo'n Meguairspakket gepakt. De spray is een mengeling van gewoon water en Last Touch.
Heb eigenlijk nog geen andere gebruikt, maar of er ook veel verschil in zit?

Wax heb ik Natty Paste wax Blue, en NXT 2.0 techwax voor op de velgen. Welke van PB bedoel je?
In het najaar staat een DAP900 op de lijst om aan te schaffen zodat we ook machinaal kunnen polijsten.
Nee hoor, niet dan al op de nieuwe Mégane, maar de Twingo II weer in nieuwstaat brengen. Die heb ik overigens 1,5 week terug geheel aangepakt met klei, glace en wax.

CiteerRoy (Coup a One): Neem niet alles zwart op wit maar deze Mégane is echt wit !-!
Adinsx gaan we de Mégane nog een keer in het echt zien tijdens een meeting :?

Het is bizar hoe smerig een nieuwe auto nog is en zeker op wit zie je natuurlijk alles. Ik durf met zekerheid te zeggen dat onder deze doek de schoonste nieuwe auto van Nederlands staat.  Y

Ik ben bijna altijd op de openings- en afsluitmeeting van de RTC, en heel soms op de vrijdagavondmeet bij de Mac in Duiven.
Maar gezien mijn drukke job (ook geregeld 's avonds naar introducties of buitenland) lukt het niet altijd om een meeting in te plannen.
Maar, het komt vast goed een keer voor elkaar, want deze auto moet ik vier jaar rijden. En dat is langer dan de tijd dat ik de Clio RS182 (3,5 jaar) en Mégane RS230 (bijna 2 jaar) had.
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

Heatzone (Mark)

Ik heb de gewone Natty's paste wax, echt een heerlijke wax vindt ik zelf. Op de rode Mégane wil ik super swirl remover 1 & 2 proberen, om te zien of ik de kleur wat meer terug kan krijgen. Vind nummer 3 eigenlijk weer net te grof en daarom gevaarlijk om te gebruiken met weinig ervaring met een polijstmachine. Ik ben ondertussen me assortiment ook aardig aan het uitbreiden !-!

J to the H (Jeroen)

Ik had nog een tweetal ledstripjes over en wilde die al een tijdje inbouwen..
Dit is het resultaat.

Foto's zijn niet denderend, maar het geeft een idee.
Ben zeer tevreden over de lichtopbrengst. Straatje word goed verlicht.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Een bak licht! Maar die ledstrip is warmwit, en die in het standaardlampje zijn koelwit.
Misschien in die laatste ook warmwitte led's maken? Of anders rode (zie je vaak bij wat duurdere auto's)?

J to the H (Jeroen)

Ja klopt, koud wit heb ik er ook net ingezet.
Ik kan het zo veranderen maar weet nog niet wat ik mooier vind.
De 2 x 3 lampjes in de hemel heb ik ook koudwit/warmwit/koudwit gedaan. Dit geeft een mooi licht in de auto. Alleen koudwit vind ik minder mooi..

Tedo

Ik heb overal in mijn interieurs warmwitte leds gebruikt, na eerst coolwit te hebben getest.
Warmwit komt wat vriendelijker over. Ik zag laatst dat ik alleen de lampjes achter de zonneschermen ben vergeten  :)

J to the H (Jeroen)

Tedo

J to the H (Jeroen)

Daar heb ik geen verlichting  ;(.

Voor de make-up spiegel ofzo?

Lennart

Altijd weer baas boven baas...
Helaas mis ik ook de verlichting in mijn zonneklep.... Ik moet er maar mee leren leven :D

maar je weet nu wel waar je moet instappen Jeroen,,, ziet er netjes uit!!
Ik had wel verwacht dat het blauwe verlichting zou zijn aangezien jij toch alles omgezet had??
assumption is the mother of all f*ck ups

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev