Advertenties


klets maar raak DEEL 207

Gestart door Benjamin Renon, 2 augustus 2013, 14:10:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Gefeliciteerd Dennis (en Claudia natuurlijk)

Btw voor de oplettende forummers, de Grand Tour staat nu in het te koop gedeelte..... Ben mijn oude hobby weer een beetje aan het oppakken, dus ik ga een stuk minder kilometers maken. (vandaar en i.v.m vakantie en verder druk met werk werk werk werk was ik de laatste tijd ook al erg weinig online ;) Meg hoeft niet weg,maar zodra er een knappe prijs voor word geboden mag ie weg, en dan zal er vast wel wat anders voor terug komen, maar ik vertel nog lekker niet wat dat gaat worden, want ben er nog niet helemaal uit.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

J to the H (Jeroen)

Gefeliciteerd Dennis en Claudia!
Het mormeltje heeft ook een leuk rompertje aan. Kan helaas de tekst voor 90 % niet lezen..

@ Michiel:  :maf:

Hahaha geintje.
Zonde als je hem weg doet, maar begrijpelijk. Hoop dat er iemand een mooie zakje geld ervoor neer wil leggen.

Dennis Postma

Bedankt voor de felicitaties.  !-!

Dante

Gefeliciteerd Dennis & Claudia :yay:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rebecca Fontijn

En dan ineens ben je auto van de maand  :shocked: terwijl ik em niet maandwaardig vind maar wel er leuk

Rogier

Komt door je bijzondere turf lijst op je bumper :D


Roy (Coup a One)

Citaat van: Rebecca Fontijn op  8 september 2013, 13:46:34
En dan ineens ben je auto van de maand  :shocked: terwijl ik em niet maandwaardig vind maar wel er leuk

Als jij een foto hebt die wel maand waardig is, kan Dante het zo voor je aanpassen ;) en overigens gefeliciteerd !-!

Rebecca Fontijn

Ik heb geen andere foto roy bedoelde meer dat ik em te gewoon vindt  :)

Roy (Coup a One)

Maar het is en blijft een Mégane Rebecca, hoe standaard dan ook --

Heatzone (Mark)

Dennis, gefeliciteerd met de geboorte van je zoon !-!.

Ik ben inmiddels weer terug van vakantie en dan binnenkort maar weer aan de slag. Maandag gaat het mes in de megane 16v, of eigenlijk de slijptol :D.
Paar rotte stukken eruit slijpen, opschuren, plaatwerk bestellen en klaar maken om te laten lassen. !-!.

Losballos (Ron)

Zojuist een subwoofer gewonnen via een like&deel actie op facebook, altijd leuk XD
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Karin

Ron, gefeliciteerd. Dat zijn altijd leuke dingen voor de mens.

Jacques

Citaat van: Heatzone (Mark) op 12 september 2013, 13:27:37
Ik ben inmiddels weer terug van vakantie en dan binnenkort maar weer aan de slag. Maandag gaat het mes in de megane 16v, of eigenlijk de slijptol :D.
Paar rotte stukken eruit slijpen, opschuren, plaatwerk bestellen en klaar maken om te laten lassen. !-!.
Hi Mark, succes met het laswerk (Jo heeft nog een cas in de aanbieding)

Heatzone (Mark)

Bedankt Jacques! Sowieso bedankt voor de tip nog voor de dorpel !-!
Alleen een casco is heel veel werk met overzetten... Dus ga lekker de dorpel weer 100% goedmaken 😁

matthew

Nou dat wordt lekker klussen Mark. Y

Ik ben ook weer terug van me vakantie, 10dagen Rhodos. 8)
Was lekker, beetje bijgekleurd en nog sportief geweest ook  :shocked:

Even het forum doorlezen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev