Advertenties


klets maar raak DEEL 207

Gestart door Benjamin Renon, 2 augustus 2013, 14:10:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mark

Dat lijkt mij wel wat.  !-!

Thanks Edje  :)

Edwin Postma

#91
Youre welcome
Truckertje

mark

1 of andere stumper heeft een krasje op mijn achterbumper gemaakt. :whip: :whip: :whip:  >:(

Nu had ik al wel een paar kleine krasjes op de achterbumper, maar ik zal er toch een tijdje tegen aan moeten kijken.  >:(

Morgen maar eens langs de dealert om een lakstifje te bestellen, in de hoop dat ik er niks meer van zie als ik het ga polijsten.

Renegade (Mark)

Vandaag het nieuws gekregen dat ik moet stoppen met de opleiding omdat ik mijn p niet heb :neen: alle procedures en klachten zijn afgewezen dus nu maar aan het werk dan :q

J to the H (Jeroen)

Balen Mark,
Ik heb geen idee wat een P is, maar ik kan me wel voorstellen dat je er flink de P in hebt.

Maar je klinkt optimistisch, hoop dat je snel werk vind.

Renegade (Mark)

Propedeuse van het HBO :) Optimistisch ben ik zeer zeker, het is wel een tegenvaller maar er is gelukkig genoeg werk in de werktuigbouw met een MBO en ik hoef niet te wachten op een goede baan maar kan onder het zoeken al fulltime aan de slag bij het bedrijf waar ik vakantiewerk heb gedaan :q Gelukkig is thuiszitten ook niet mijn ding, Arbeiten ! dat is het motto _o_

mark


Karin

Balen Mark. Lekker dat je wel werk hebt en wie weet komt die propedeuse er in de toekomst nog wel.

matthew

Jammer Mark.

Wel mooi dat je gelijk aan de slag kan.

Rogier

Afgelopen zondag ben ik met 2 vismaten van mij weze vissen op steur, ik heb hier drie mooie exemplaren gevangen en 1 mooie spiegel karper, hier bij een paar foto's die ik met jullie wil delen :P








Losballos (Ron)

Dat zijn een paar mooie vissen!

Zelf ben ik gister naar Herpelmont in Frankrijk gereden om lekker 10 dagen vakantie te vieren, heerlijk weer en enorme mooie wegen  :9~

Zal als ik terug wat foto's en filmpjes plaatsen
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

rickluten

Zooo! Rijbewijsje is binnen ! in 1x geslaagd voor Theorie en praktijk !  :grin:
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

Benjamin Renon

Gefeliciteerd. Nu nog een paar dagen wachten... ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

rickluten

Jepp. En de auto staat te koop! check Te koop aangeboden : autos maar! :D
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

Karin

Rick, van harte gefeliciteerd met het halen van je rijbewijs. Ik wens je er veel veilige en plezierige jaren mee.

Jammer dat je je auto al weer weg moet doen vanwege de kosten van het verder weg moeten rijden. Ik hoop dat je weer een leuke auto gaat vinden.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev