Advertenties


klets maar raak DEEL 207

Gestart door Benjamin Renon, 2 augustus 2013, 14:10:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edwin Postma

Goede reis zou k dan maar zeggen !-!
Truckertje

Dennis Postma


Karin


Dante

Veel plezier Juul & family !-! --

Mocht je een Thalia achterbumper tegenkomen, neem die dan ff mee voor Edje ;) :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

mark

Ik ben nu net weer terug vanuit frankrijk.  :)

Ik wou net mijn Mégane weer op haar vaste plekje op de stoep neerzetten, maar de accu is leeg.  l-
Maargoed die accu zit er ook als weer zo'n 6 jaar in dus die heeft ook geen schuld.  ;)

J to the H (Jeroen)

Fijne vakantie toegewenst Juul, veel plezier in het prachtige tsjechië!

Karin

Mark, beter nu dan van de winter

mark

Ja dat is inderdaad zo, maar als het gebeurt hebben wij nog 2 auto's thuis staan.
En ik heb startkabels achterin liggen. Dus ik kan altijd wel overstarten.

(alleen nog een sleep kabel kopen, en dan is het hele feest compleet  :D )

Ik heb nog gezellig 3 weken vakantie totdat ik bij heuver profiletyrecenter begin, dus alle tijd van de wereld om dingen te fixen.  !-!

Morgen maar eens de zomerwielen er weer onder zetten, langs de dealert voor een accu en nog tanken, wassen en poetsen.  Y :play:

mark

Zo nieuwe accu er in gezet, AND ITS ALIVE!:sturen:
Sloeg meteen aan, wel met een blauwe pluim uit de uitlaat maargoed ze heeft dan ook 3 weken stil gestaan.  !-!

En natuurlijk de zomer wielen er weer ondergezet, en gewassen.  !-!

Na de wasbeurt glom ze weer als een spiegeltje dus poetsen was niet nodig.  !-!

juul

Dank allen. Hebben er 14,5 uur overgedaan met de sleurhut erachter. Auto heeft z'n
best gedaan. En heeft ons veilig gebracht !-!.

Heb al een thalia gezien, maar rijdend er af halen gaat wat lastig :D

Tedo

Best een fijne auto hoor, zo'n Thalia. Wij hadden er ooit een op Corfu als huurauto.

Edwin Postma

Mooi dat de auto zich gehouden heeft.

Maar valt mij wek wat tegen juul :D
Truckertje

kevinbreda

Zo gesprek gehad bij auto schade herstelbedrijf  :)

En mag 1 a 2e week in september weekje mee lopen om te beslissen of ik de opleiding wil gaan volgen :)

Karin

Kevin, leuk, maar ben je dan niet te laat om je op te geven voor de opleiding?

Heatzone (Mark)

Ik heb er eigenlijk nog nooit iets over gelezen, maar niemand die eens goed de achterkant van de dorpel heeft bekeken met die doppen erin (megane 1)? Cabrio 2 per kant coupe 1 per kant? Bij mijn cabrio zaten de doppen onder de steenslag laag en de laklaag, beide lagen zijn gaan scheuren door werking over de jaren en resultaat was beide kanten vol met bagger en water  8)7. Heb nu alles eromheen los gehaald en alles behandeld en tijdelijk in de zinkprimer, maar dat roest kruipt heel snel over je dorpels heen zo onder de steenslag laag door!

Dus tip, controleer even de doppen bij de dorpel van de megane 1, mocht er een scheurtje in de lak zitten bij die doppen, je krijgt gegarandeerd veel ellendigheid daar, zeker als je het te lang laat zitten!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev