Advertenties

klets maar raak DEEL 207

Gestart door Benjamin Renon, 2 augustus 2013, 14:10:13

Vorige topic - Volgende topic

matthew

Gefeli Benjamin, stukje dichterbij het motor cruisen.

J to the H (Jeroen)

Gefeliciteerd Benjamin!
Ben nu wel benieuwd welke vragen jij fout gehad denkt te hebben.

Roy (Coup a One)

Benjamin gefeliciteerd !-! dus als we je goed begrijpen ben je geen weg misbruiker meer :play: (waar is die motor toch gebleven in de speelgoedkist) :D

kevinbreda

Yeah buddy

Eindelijk weer eens goed nieuws maandag op gesprek bij schade/spuit bedrijf om daar voor paar weken mee te draaien en dan kijken voor opleiding

Karin

Kevin, gefeliciteerd en succes

mark

kevinbreda

dankje

nu hopen dat het goed gaat uitpakken al sinds dat ik van school ben geroepen nee nooit meer een opleiding

en misschien nu toch weer wel als het mij bevalt

Benjamin Renon

Citaat van: J to the H (Jeroen) op  5 augustus 2013, 22:12:00
Gefeliciteerd Benjamin!
Ben nu wel benieuwd welke vragen jij fout gehad denkt te hebben.
Ik had er eentje met een voorrangsregeling (weg met haaientanden en welke volgorde van de 4 verkeersdeelnemers)
Eentje met het het splitsingsbord op de autosnelweg of dat het het einde van de snelweg markeerde. (vraag verkeerd gelezen.)
Een andere was gevaarherkenning ivm positie op de weg en of je dan wel nog mocht uitwijken naar een andere rijbaan op het laatste moment.
De andere weet ik zo snel even niet meer, omdat het er nu niet meer toe doet. ;)

Gefeliciteerd Kevin en succes.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

J to the H (Jeroen)

Ja inderdaad, je hebt het gehaald, das het belangrijkste.
Gefeliciteerd Benjamin, en gefeliciteerd Kevin met je plek!

kevinbreda

bedankt iedereen

@jeroen het is nog niet allemaal zeker eerst een gesprek en hopelijk bevalt die man het allemaal

en mij ook en hopelijk ken ik daar dan ook blijfen als ik de opleiding ga doen

Heatzone (Mark)

Nou de dorpel aan de passagierszijde van mijn rode megane 16v is aardig rot, niet alleen voor maar gewoon van voor naar achteren ;(.
Dat de sideskirts eraf kwamen had ik al een aantal vervelende plekken gezien, eerste gaatje prikte ik er zo in... Maar gisteren uitgebreid begonnen met kaalhalen, halverwegde de auto zaten dikke lagen plamuur, waarom  :?. Daaronder natuurlijk weer een leuke laag roest. Achterzijde is hij een keer minimaal door de opkrikrand geschoten (voor overigens ook, alleen minder erg), deze is namelijk omgevouwen.. Dit is wellicht nog te redden zonder nieuwe delen in te lassen, maar als we toch bezig zijn he?

Kokerbalken zijn (godzijdank) onaangetast en de uitstekende opkrikranden die aan de kokerbalken vastzitten zijn ook nog te redden. Afspraak bij de schadehersteller staat gemaakt. Het doel is om van voor naar achter een nieuwe dorpel in te lassen en achter bij een wielkast een stukje in te lassen/lijmen.

Voor de beeldvorming:

Edwin Postma

Truckertje

Karin

Zo, dat wordt een aardig klusje. Maar ja je wilde een klusauto he (grapje)

Heatzone (Mark)

Hahah, misschien had ik toch klusjes auto moeten zeggen. Zo blijf ik wel erg lang hangen in het kopje roestherstel :D, een klein stukje had ook al een goed leer proces geweest.

Even bij de autoweek het topic roest anno nu doorbladeren, vervolgens naar mijn 16v kijken en dan heb ik het gevoel van ach het kan veel erger. Dit is nog makkelijk te maken  8)7

juul

@heatzone zo blijf je wel lekker bezig :P

Voor de rest iedereen een fijn weekend wij stappen zo in de auto op naar Tsjechië.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev