Advertenties


klets maar raak DEEL 207

Gestart door Benjamin Renon, 2 augustus 2013, 14:10:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

rickluten

Dankjewel iedereen! vind het zelf ook jammer dat hij weg moet. heb net alles klaar en de auto in orde. genoeg werk aan gehad en geld in gestoken. En dan op het laatste moment moet hij weg ..  :cry:
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

Losballos (Ron)

Gefeliciteerd met het halen van je rijbewijs!!  !-!
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

J to the H (Jeroen)

Haha,
Dubbelpost om het topic levend te houden?

Gefeliciteerd Rick, Nu lekker ervaring opdoen en rustig op zoek naar een leuk autootje.

Nu we het toch over rijbewijzen halen hebben.... Zou eind augustus iemand anders niet zijn rijbewijs halen?
Hoor niks meer daarover. Misschien niet geslaagd ofzo   :neen:...

Karin

Ik denk het anders had hij hier wel gepost dat hij geslaagd was. Ach binnen een korte tijd kan je vaak wel weer examen doen. Het is alleen zo jammer dat het je weer een smak geld kost.

Losballos (Ron)

Haha ik zie het ja, de telefoon slaat een beetje ophol door de wifi hier denk ik  :D
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Rogier

De NL alert werken wel goed, ik werk in Zevenaar waar nu de brand een grote brand in een plasticfabriek is. We worden op de hoogte gehouden per sms, 1 nadeel is dat ik hier in de winkel (vodafone shop) 12 demo toestellen heb hangen, die gaan allemaal af zodra er weer een NL alert binnen komt.

J to the H (Jeroen)

Haha, je wordt in elk geval voldoende geinformeerd  8)7..

Maar hebben al deze demo toestellen dan ook een simkaart erin?

Rogier

Ja zeker, we hebben namelijk geen wifi en de mensen willen tegenwoordig ervaren hoe het internet op het toestel is. En met een simkaart ervaren ze ook onze 3G verbinding.

Dennis Postma

Beste mede RMC'ers.

Bij deze kan ik jullie mededelen dat ik gisteravond de trotse vader geworden ben van een kerngezonde zoon.
Zijn naam is Jens. Moeder en kind, maar ook papa maken het uitstekend.




Rogier

Van harte Dennis, geniet ervan want de kleine is zo 18 en neemt je cabrio mee. :D

Karin

Dennis en Claudia van harte gefeliciteerd met jullie zoon

mark


mark

Ik ben deze week begonnen bij profiletyre center heuver in enschede. En het bevalt mij wel goed.  !-!

Op het ene moment zit je aan duitse degelijkheid te werken  :puke: kuch kuch NOT. (mercedes vito) en op het andere moment zit je aan een klassieke aston martin DB5 te werken.  :sturen:  :P

juul

Dennis en Claudia gefeliciteerd en geniet ervan..
Ook Edje natuurlijk gefeleciteerd met je neefje.

Edwin Postma

Gefeliciteerd broeder !-!
Wij komen morgen wel kijken naar mijn neefje !-!
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev