Advertenties


Nokia CR200 in Megane II

Gestart door Joop Sleumer, 27 juli 2013, 19:38:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joop Sleumer

Dag allemaal,

Omdat ik overgestapt ben naar een nieuwe telefoon moest er ook een nieuwe houder in de auto komen. Het liefst eentje welke ook kon opladen.
Daar de keuze voor de telefoon op een Nokia Lumia 820 was gevallen heb ik na enig twijfel gekozen voor de Nokia CR-200.
Dit omdat deze houder "Wireless" kan opladen, zogenaamde Qi lader. Wat betekend dat je geen draad of stekker in de telefoon hoeft te drukken.
(er zit er dus wel een aan de houder maar de telefoon laad middels inductie stroom of zoiets)

Vandaag heb ik hem ontvangen (via Azerty.nl) en ben ik aan het puzzelen gegaan om hem op een goede plek in te bouwen.
Zelf ben ik niet zo van de beugels aan het dashboard.

Tijdens dit gepuzzel had ik de beker in handen welke in de Cup-holders van de Megane passen.
Deze heb ik los gedraaid en daar paste de bevestiging schijf uit het Nokia pakket mooi op.
Zo ontstond er dus een vlak waar ik de zuignap van de houder op vast kon zetten.
Beker terug op zijn plek, stekkers erin en zie hier onder het resultaat.



Uiteraard kan dit dus met elke houder waar een zuignap aanzit die binnen de deksel valt.

Hopelijk hebben jullie er wat aan of ontstaan er weer nieuwe ideeën.

Groetjes

PS: als alles goed gaat staat hieronder een linkje naar een verslagje van hoe ik het gedaan heb.
https://skydrive.live.com/redir?resid=6351BAE32A8D7911!402

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev