Advertenties

koelvloeistof

Gestart door Tuned, 30 mei 2005, 08:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Tuned

ik heb de laatste tijd dat ik in mijn koelvloeistof reservoir een beetje wittige zooi zie zitten aande onder kant van de dop en aan dat puntje wat er in hangt, is dit erg... wilde van de week eens een nieuw schoon reservoir aanschaffen...
maar is dit iets om zorgen over te maken?

Timski

Is dit geen lekke koppakking? ???

Tuned

dacht ik ook maar er word dan gezegd dat je dat zou moeten horen,
waaraan kan ik het herkennen dan?

wat zijn de kosten van zoiets en is het zo vervangen? anders rij ik vrijdag even langs de renault dealer

Michel Cijs

beetje mayo look??

dan is het een lekke koppakking

kop vlakken
nieuwe pakking

eurotje of 5/600

Tuned

ja zo ziet het er wel uit.. :-[ :'(

met rijden nergens last van, zal wel even langs de dealer gaan vrijdag..

natuurlijk moet het zal het gerepareerd worden maar kan het veel kwaad? ik moet donderdag eerst naar duitsland om dan weer vrijdag terug te rjiden enhet dan als er nog tijd is te laten repareren...

Meganez

Die mayo krijg je omdat je olie met je koelvloeistof vermengt. Het is wel verstandig er zsm naar te laten kijken!

Tuned

ga ik ook laten doen vrijdag als het allemaal meezit

Michel Cijs

heb je ook een beetje wittige rook uit de uitlaat?? dan is het helemaal duidelijk......

het is niet ernstig om ff mee door te rijden maar niet te lang want je richt er alleen maar meer schade mee aan

ppveenstra

Citaat van: Dave op 30 mei 2005, 12:18:38
ja zo ziet het er wel uit.. :-[ :'(

met rijden nergens last van, zal wel even langs de dealer gaan vrijdag..

natuurlijk moet het zal het gerepareerd worden maar kan het veel kwaad? ik moet donderdag eerst naar duitsland om dan weer vrijdag terug te rjiden enhet dan als er nog tijd is te laten repareren...

Het richt in die zin zoveel schade aan dat wanneer je er enkele maanden mee doorrijd, je naar de sloop kan voor een ander blok..

Een vriend van mij reed ook 2 maanden door met een lekke kop, dit resulteerde in een kop die niet meer was te vlakken, waardoor uiteindelijk het gehele motorblok is vervangen..

Kosten: 2750 euro..

Als je kijkt naar je km stand is een lekke kop heel goed mogelijk dave..

Tuned

denk dat ik er dan toch wel enige tijd mee gereden heb...
ik kijk vrijdag wel, en ander blok? ::) daar mag ik nog nie op hopen :)

eerst deze oprijden tot dat het echt nie meer kan

ppveenstra

Dan meteen die gastank eruit en over op 2.0 16 v  ;D

Tuned

;)
als ik een leuk 2 liter blok ergens kan vinden, weet niet waar ik die zou moeten zoeken  ???

Bob

In mijn wagen Dave  :D ;D

dennisvr

ik zou niet doorrijden dermee
straks gaan je kleppen krom en je kop echt stuk.
Als je toch gaat rijden, pleur wat koelvloeistof en olie in je auto, en hou de temperatuurmeter in de gaten

ppveenstra

Citaat van: Dave op 30 mei 2005, 14:10:01
;)
als ik een leuk 2 liter blok ergens kan vinden, weet niet waar ik die zou moeten zoeken ???

Slooperij oudehaske (heerenveen)

staan er wel 50 :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev