Advertenties


klets maar raak DEEL 206

Gestart door Stefan, 17 juli 2013, 09:19:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

kevinbreda

Nou naar de zomer vakantie maar eens wat info opgaan vragen over auto spuiten en schade hersteller

Toch iets wat me nu begint aan te trekken en kijken of het nog haalbaar is om te doen en of ee nog geboeg werk in te vinden is

mark

Ik ga nu zo weg op vakantie, zal waarschijnlijk 3 weken zonder internet zitten.  ;)
Dus bij deze wens ik iedereen alvast een fijne vakantie.  !-!

kevinbreda


mark

#63
Dankje  !-!

Het scheelt, heb hier nog wel WiFi.
Ik zit nu 40 km onder parijs, in een soort van kasteel achtige boerderij.  !-!

Toch kan ik een stuk beter zitten in mijn Mégane, dan de Audi a4 van mijn pa.
Kreeg al na 200 km rijden een zere komt.  :D

kevinbreda

Zo zie je wel weer dat een duure auto niet altijd beter is kwa comfor

Mark V.

  :police: : 16 km/u te hard  8)7.......€65,-.............zo jammer van het geld, had ik graag andere dingen van gedaan l-
Mvg. Mark

mark

Ach het valt nog mee, maar idd jammer van het geld. !-!

Mark V.

Voor mijn werk rijd ik 80.000 km per jaar zonder snelheidsovertreding en dan wordt je gepakt
waar 50 is toegestaan......grrrrrrr  >:(:police: is/was gewoon jaloers natuurlijk op mij cabriootje  o-)
Mvg. Mark

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Mark V.

Oh is dat het geweest  :D....maar snel overmaken dan....hoef ik ook niet tegen die accepgiro aan te blijven kijken ;)
Mvg. Mark

Dante

Vergeet die €6,- niet aan te vechten... Y !-! ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

juul


Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Renegade (Mark)

Citaat van: Losballos (Ron) op 19 juli 2013, 22:47:42
Ik kan wel wat meningen gebruiken Y



Deze sticker wil ik gaan bestellen voor de blauwe coupe, alleen ben niet echt uit over de kleur. Zat zelf te denken aan geel, maar weet het nog niet zeker, iemand wat ideeen?

Ik was de eerste zin na de foto aan het lezen en mijn gedachten sprongen ook al op geel voordat ik las dat jij dat ook dacht _o_

Karin

Ik vind geel weer zo standaard op een blauwe auto. Ik zou voor een andere kleur gaan maar weet niet welke. Ik zou met wat kleurtjes (misschien kleurstaaltjes verfwinkel) bekijken wat het mooiste is.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev