Advertenties


klets maar raak DEEL 206

Gestart door Stefan, 17 juli 2013, 09:19:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

Dasty van de wibra werkt ook super.
Opspuiten, kort intrekken en afspuiten !-!
Truckertje

mark


Renegade (Mark)

@ kevin, als je wilt gaan polijsten, NOOIT stralen ;)

Lennart

@ mark,,
Gefeliciteerd met je nieuwe job!!! Heel netjes gedaan (zeker in deze tijden)

assumption is the mother of all f*ck ups

Heatzone (Mark)

Haha netjes Mark, leuk dat je weer een baan heb gevonden !-!

mark

Thanks,  :woohoo: contract is nu rond en word over een paar weken opgestuurd, dan ff tekenen en dan is het voor elkaar.  !-!

Tot januari als oproepkracht met minimaal 26 uur in de week !-! (en met reiskosten vergoeding)
Er is nog een andere monteur (ook in opleiding) aangenomen, en er is zowiezo plek voor 1 monteur en als er voldoende werk blijft krijgen we dan allebij een jaar contract.  !-! !-! !-!

Dus ik kan in elkgeval wel mijn opleiding afronden.  !-!  :woohoo:

Dennis Postma

Dat klinkt niet slecht. Nogmaals gefeliciteerd.

Mark V.

 !-! Goede vooruitzichten: 2 weken vakantie  8) , dan 2 weken werken en dan weer 2 weken vakantie  !-!
Mvg. Mark

mark

Lekker Mark.  !-! Ik ga nu 3 weken naar Frankrijk. Eerst een weekje Parijs en dan 2 weken op de beteruit camping La Draille.  !-!

Mijn megane is er ook klaar voor, heb de zomerwielen veilig achter slot en grendel in de schuur, en de winterwielen heb ik er net onder gezet.  :D
Die blijft dus lekker thuis staan, want in Parijs rijden er bijna geen auto's zonder deuken, dus dat doe ik mijn megane niet aan.  !-!

kevinbreda

#54
Zo erg bij jouw in de buurt dan dat ze de velgen onder je auto vandaan halen

mark

Tja het is toch weer ruim duizend euro dat setje wielen, dus daar ben ik toch wel een beetje voorzichtig mee.  !-!

En er word zo hier en daar wel eens ingebroken. (altijd bij een paar rijke stinkerts, want bij ons valt verder niks te halen  :lmao: )

En er gaan aardig wat bij ons uit de straat tegelijk op vakantie dus, vind ik het wel een veilig idee.  ;)

Mark V.

Ik zag de foto langskomen ja.....nou de roze velgjes die zullen ze niet stelen hoor  :D

Wij zijn vorig jaar in Frankrijk geweest....dit jaar de cabrio gekocht en naar personelijke wensen aangepast
(nieuw dak, roadbox, 4banden (aankomensd kleine beurt en vervanging D-riem + waterpomp))

8) Dus dit jaar blijven we lekker @ Playa del Sering  8) .....Goede reis en fijne vakantie
Mvg. Mark

mark

Ze zijn knal oranje, foto heb ik met mijn mobieltje genomen.
Waarschijnlijk zijn de velgen te fel voor mijn mobieltje.  :D

Losballos (Ron)

Ik kan wel wat meningen gebruiken Y



Deze sticker wil ik gaan bestellen voor de blauwe coupe, alleen ben niet echt uit over de kleur. Zat zelf te denken aan geel, maar weet het nog niet zeker, iemand wat ideeen?
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Mark V.

Hey Ron wat dacht je wan zilvergrijs (op blauw? ) Staat misschien ook mooi bij zilvergrijze velgen (als je die hebt ??? )
Mvg. Mark

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev