Advertenties


klets maar raak DEEL 206

Gestart door Stefan, 17 juli 2013, 09:19:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rogier

Ik moet nog 7 dagen werken en dan heb ik ook lekker 2 weken vakantie, dan gaan ik en me vriendin lekker een midweek naar centerparcs. Voor ons zit er dit jaar niet in aangezien we volgend jaar willen gaan samen wonen en dat is al duur genoeg.

En Roy met dit weer wil je toch ook niet binnen achter een computer zitten :P

Gisteren de hele dag langs de waterkant gezeten en heerlijk gevist, helaas niks gevangen. Ik probeer een mooie barbeel te vangen, al is het een lastige vissoort ben ik al achter gekomen, ze zitten wel aan je aas maar bijten niet goed genoeg door. Het is voor mij ook onbekent terrein het barbeel vissen. In me vakantie zit ik de eerste week waarschijnlijk elke dag langs de waterkant samen met me vismaat of met me vriendin (ja zij vindt het ook erg leuk om te doen :P) hopelijk vang ik er dan wel 1, dan zal ik de foto uiteraard wel posten of voor de mensen die mij op gezichtboek hebben zullen het daar zeker wel op zien.

Karin

Ik wens je alvast een hele fijne vakantie toe.

Rogier

Dat gaat wel goed komen, hopelijk wordt het nog lekker weer ook zoals afgelopen dagen. En ik hoop dat ik op centerparcs de Eemhof terecht kom :P dan gaan de hengels ook mee :D je hebt daar een forellen vijfer :P

Dirk Kuipers

In Frankrijk heb ik ook een week lang barbeel proberen te vangen toen ik daar op vakantie was. Alles geprobeert maar niks werkte, en de laatste dag van mijn vakantie was er ineens een visser die met kaas allemaal barbeel ving. Dus wellicht goede tip voor je! ;)

Rogier

#109
Ik vis ook met kaas, ik had op internet gelezen dat het goed moet werken. Bij mij werkt het helaas nog niet goed, ze zitten er namelijk wel aan maar ze pakken hem niet op.
Ze vreten alleen aan me kaas  8)7

Dennis Postma

Ik moet nog 3 weken werken. Over 2 weken ga ik de ooievaarsdiensten in. De komende weken zullen erg spannend zijn.

Heatzone (Mark)

Haha lekker hoor voor degene die al vakantie hebben! Helaas is het voor mij ook nog even afwachten. Hoop eind augustus op vakantie te gaan. Nog niks vast ingepland.

Gisteravond wel weer een nieuwe overwinning, dakraam motortje vervangen, nieuwe kabels gebruikt, aangezien de oude geen spanning meer gaven?
Dakraam gaat nu weer open !-! Mooie windvanger die tevoorschijn kwam was nu ipv hoogglans zwart, een beetje bruin met verf schilfers  8)7
Volgende projectje dus maar weer.

Eerst de voorkant maar weer eens afbouwen en het volledige binnenscherm spuiten en een kleurtje geven  o-)

Lennart

Zo, weer even een berichtje van mij dat ik ook nog leef.  ;)
Met al die zon en veel te lange dagen op het terras is het forum een beetje achtergebleven..
Maar zo te lezen heb ik niet heel veel gemist.
Komkommertijd, vakantieperiode,... kortom weinig comments :D
assumption is the mother of all f*ck ups

Rick Santbergen

CiteerGratz Rick,
Is zeker een mooie foto van jouw wagen!

Met deze foto als "auto van de maand" is het geen straf de website te bezoeken  !-!

Alsnog bedankt, ben tijd op vakantie geweest dus had dit bericht gemist

Dirk Kuipers

Citaat van: Dennis Postma op 25 juli 2013, 12:05:23
Ik moet nog 3 weken werken. Over 2 weken ga ik de ooievaarsdiensten in. De komende weken zullen erg spannend zijn.

Geniet ervan Dennis!

Karin

Dennis, geniet ervan en alvast sterkte gewenst voor jullie allebei


Roy (Coup a One)

Citaat van: Rogier op 25 juli 2013, 11:41:27
Ik moet nog 7 dagen werken en dan heb ik ook lekker 2 weken vakantie, dan gaan ik en me vriendin lekker een midweek naar centerparcs. Voor ons zit er dit jaar niet in aangezien we volgend jaar willen gaan samen wonen en dat is al duur genoeg.

En Roy met dit weer wil je toch ook niet binnen achter een computer zitten :P

Gisteren de hele dag langs de waterkant gezeten en heerlijk gevist, helaas niks gevangen. Ik probeer een mooie barbeel te vangen, al is het een lastige vissoort ben ik al achter gekomen, ze zitten wel aan je aas maar bijten niet goed genoeg door. Het is voor mij ook onbekent terrein het barbeel vissen. In me vakantie zit ik de eerste week waarschijnlijk elke dag langs de waterkant samen met me vismaat of met me vriendin (ja zij vindt het ook erg leuk om te doen :P) hopelijk vang ik er dan wel 1, dan zal ik de foto uiteraard wel posten of voor de mensen die mij op gezichtboek hebben zullen het daar zeker wel op zien.

Binnen zitten is met dit weer bij ons een must, gezien de zon in de vroege morgen tot in de late avond achter het huis staat en met deze zon ga ik er echt niet in zitten bakken (dan is binnen zitten juist een verkoeling) :coffee:

Vissen op barbeel met kaas, probeer eens met knoflook extract ;)

J to the H (Jeroen)

Citaat van: mark op 24 juli 2013, 23:48:09
Ik vind het hier wel lekker in parijs, is een keer wat anders dan bijna overal vag auto's.
Hier zie je misschien 1 of 2 vag auto's in een straat staan. En Renaults zie je overal waar je kijkt. :D
Is een keertje wat anders haha. :D

Snap ook meteen waarom franse auto's zo hoog op de pootjes staan, die drempels hier zijn echt niet normaal. (blij dat ik mijn megane niet mee heb  o-) )
En we zaten gisteren bijna vast bij de ingang van een parkeer kelder met onze audi. (zo steil liep het naar beneden)
We konden nog net weer los komen, en toch maar een normale parkeerplek opgezocht.  :D

Overal waar jij keek tijdens het rijden zal je een deel van een vag auto gezien hebben.
(A/B/C-stijl, stuur, hoofdsteunen etc.).

8) 8)

mark

#119
Jah met onze olieboot niet meegerekent natuurlijk he.  :P
(elke 2000km een liter olie er bij op  :D )

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev