Advertenties


27 en 28 juli 2013 - Showoff Tuning Festival te Dongen (NB)

Gestart door Benjamin Renon, 14 juli 2013, 13:31:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Na het succes van vorig jaar hebben we besloten ook dit jaar de open dagen weer te verdelen in een 'super sale saturday' en 'super show sunday':

Super Sale Saturday
Zaterdag zal dus vooral draaien om de jaarlijkse gekke acties die je alleen op ons festival vind. Zoals de laatste jaren het geval was, gaan we ook dit jaar weer een outlet inrichten. De outlet bestaat uit producten die uitgefaseerd zijn en andere restanten. Hier wil je vroeg bij zijn dus, met serieuze bodemprijzen tik je hier zomaar een koopje op de kop waar je eigenlijk al een tijdje naar zocht.

Naast de outlet gaan we ook in onze showroom weer gekke stunts opzetten. Dit zijn gloednieuwe producten die we speciaal voor het festival groots inkopen zodat er een leuke korting op gegeven kan worden. Natuurlijk zal ook het gehele assortiment dat op voorraad is afgeprijsd worden. Onze standhouders en partners zullen daarnaast zorgen voor een divers aanbod gerelateerde producten. Van kleding tot stickers en performance parts.

Super Show Sunday
De zondag zal helemaal in het teken staan van show. Zo zullen op deze dag de meest exclusieve rides te zien zijn en de meeste clubs aansluiten om hun trots te showen. Dit jaar helaas geen Dyno (geen van de aanbieders hebben onze datum vrij). Aanmeldingen worden op volgorde van binnenkomst verwerkt. Ook brengen we het favoriete "Show & Shine" terug en zullen we dit jaar met een eigen team van kenners de uniekste, mooiste of gewoon steengoede deelnemers belonen met een prijs. En uiteraard geen STF zonder de Showoff Promo Babes!

En zoals vanouds...
Ondanks de nieuwe indeling van het weekend blijven we natuurlijk onveranderd zorgen voor food en drinks. Drankjes zijn en blijven altijd gratis op ons festival, dat is begin Juli aangenamer dan ooit tevoren. Daarnaast is er het hele weekend natuurlijk weer muziek, entertainment van onze showoff promo babes (zondag!), en diversen andere goodies.

Programma:
* Show and Shine Contest met vele bekers en andere prijzen!
* Diverse bedrijvenstands
* Food & Drinks (Koffie/Thee/Frisdrank is bij ons altijd GRATIS!).
* James' Hamburgers & Satékes
* Showoff Promobabes (met een aantal verassingen dit jaar!)
* En nog diverse andere bezienswaardigheden

Showoff Imports aanbiedingen en gifts:
* Kortingen tot 80% op vele producten (Showoff Outlet)
* Magazijnopruiming oude voorraad
* Bodykit-sale: Bumpers vanaf 99 euro!

Waar en Wanneer:
* Zaterdag 27 Juli en Zondag 28 Juli, van 10.00 tot 17.00 uur.
* Op het terrein van Showoff Imports, de Slof 6 te Dongen (tussen Breda en Tilburg) en het omliggende industrieterrein. Plaats voor meer dan 2000 auto's!!
* GRATIS TOEGANG voor zowel auto's als bezoekers!

VIP spots:
Als jij een bijzondere en mooie ride hebt dan horen we dat graag! De beste plekken vooraan op het terrein worden gereserveerd voor VIP gasten. Als jij denkt een kans te maken meld je dan aan per email info@showoffimports.com met je naam/adres/tel.nr en tevens een paar foto's en een speclist van je auto. Wij laten je dan voor 28 Juni weten of we een plek voor je hebben.

Clubs:
We nemen spoedig contact op met de clubs om onze uitnodiging kenbaar te maken. In reactie op de uitnodiging kunnen clubs aangegeven of ze aanwezig zullen zijn en met hoeveel leden. Je hoeft de uitnodiging echter niet af te wachten, het bestuur van de club kan ook alvast contact met ons opnemen om die details kenbaar te maken.

Aanmelden:
Aanmelden is niet verplicht, iedereen kan langskomen op de dagen zelf zonder dit vooraf kenbaar gemaakt te hebben. Maar mocht je zeker komen dan helpt het ons enorm bij de voorbereiding als je je toch even aanmeldt per email met je naam en een foto van je auto: info@showoffimports.com

Updates en alle info is altijd te vinden op deze Showoff Tuning Festival website

Allemaal graag tot ziens!

Groeten Team Showoff Imports.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew

Dit is wel een leuek meeting, vorig jaar helaas gemist.

Auto is er nu wel klaar voor.

Dan ga ik wel voor de zondag.

kevinbreda

Vriendin maar eens over halen dat ze zaterdag vrij moet nemen ;)

Rick Santbergen

Ik ben waarschijnlijk ook de zondag aanwezig.
Meeting bevalt me ieder jaar goed!  !-!

paikey

Ik kom misschien ook heeeeel even langs,moet s'middags nog door naar notter.....
Hoelaat zijn jullie er?

Rick Santbergen

Ik ben rond 13:00 uur aanwezig.
Voor mij komt de middag helaas beter uit.

kevinbreda

Wij zijn er rond 3e
Vriendin pas om 2 uur klaar met werken

kevinbreda

Ben benieuwt of het nu nog druk zou zijn bij show off

Rick Santbergen

Citaat van: Rick Santbergen op 26 juli 2013, 18:40:27
Ik ben rond 13:00 uur aanwezig.
Voor mij komt de middag helaas beter uit.

Misschien dat ik er al om 11:30 uur ben :)

kevinbreda

En hoe was het bij show off wij gaan morgen pas

Het liep vandaag niet zo als het zou moeten

matthew

#10
Vandaag geweest.
We waren er om half 1, moest de auto nog eerst even wassen en we hadden gisteren een verjaardag wat laat is geworden.(vroeg opstaan zat er dus niet in).
En per toeval kwam Rick vlak na ons.

En later Pierre, Inna en Jonathan.

En voor de oude rotten hier, Reinier en Ella ook even gesproken en Luk.

Foto's zijn aan het uploaden.

Het was leuk om even te zijn geweest, echter was het 2jaar geleden drukker.(maarja is nu ook midden in de vakantie tijd). Kwaliteit van de auto's wisselend.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Jep nog steeds de Honda Civic Type R en Ella de Swift.(tegenwoordig ook een motor)

Ze stonden er alleen van te kijken dat ik van me geloof was gevallen. :D

matthew

Hierbij de foto´s

http://www.mijnalbum.nl/Album=MWJ4FJQ3

Op een gegeven moment was batterij camera leeg, dus niet van alles een opname kunnen maken.

kevinbreda

Stonden echt helemooie bakken tussen maar sommige vond ik echt niet waardig om tussen de mooie auto's te staan

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev