Advertenties


klets maar raak DEEL 205

Gestart door Rohald, 29 juni 2013, 00:26:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

rened

zo precies twee jaar nadat mn raam kapot was viel ie weer naar beneden....
Het voordeel van renault: je wordt steeds handiger in sleutelen :) binnen 15 min lag mn raammechanisme er al uit!
Voor 6 euro via ebay nieuw beugeltje en paar daagjes wachten :)

Lennart

Zo, na een lang weekend weer terug in het mooie Nederland!!
Voor iedereen die mij geholpen heeft met campeer tips, THANKS!!!

Heb een prima weekend in luxemburg gehad, en tent was best uit te houden.
(nu moet ik wel zeggen dat ik stromend water, airco, roomservice, tv, en toilet in de tent miste...
Maar met een kleine borrel op, valt dit goed te overzien..

Nu maar de gemiste berichten teruglezen op het forum. Altijd leuk!
assumption is the mother of all f*ck ups

Umpire (Robin)

Met al die gemiste berichten lezen denk ik dat je vanavond weer actief gaat zijn? :D


Enne, alles is toch beter uit te houden met een borrel erbij? :D
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Lennart

Hahha,, berichten doorlezen vind ik ook al aardig actief :D
Reken er maar op dat ik vanaf nu weer aanwezig ben (sorry sorry sorry)

En qua borrel,, Normaal drink ik niet/ nauwelijks.. Dus van die borrel extra genoten  !-!
assumption is the mother of all f*ck ups

kevinbreda

#139
Goedemorgen

Weet iemand toevallig welke kleurdraad van contact slot de geschakelde draad is

Megane coupe uit 1996 2.0 16v

Naar heel wat prutsen, weet ik waarom me dak raam het niet doet.

Lennart

Citaat van: kevinbreda op 10 juli 2013, 11:25:34
Naar heel wat prutsen, weet ik waarom me dak raam het niet doet.
't is Mijn of m'n dakraam.... Maar dat terzijde speciaal voor de taalpuristen  ;)..

Wat is de oplossing kevin?
assumption is the mother of all f*ck ups

mark

Hij zal waarschijnlijk draadbreuk hebben, met de draad van de plus na het contact.  :dunno:

Lennart

Zal vast zoiets zijn inderdaad..
Al zou het me niets verwonderen als hij de sleutel niet in het contact had zitten  8)7

Ben benieuwd....
assumption is the mother of all f*ck ups

matthew

MOD BREAK
@Kevin
Graag in het vervolg van een technisch probleem graag een topic aanmaken in het technische gedeelte i.p.v. hier te posten.
Want er wordt hier van alles doorheen gekletst wat jouw probleem niet overzichtelijk maakt.

kevinbreda

Nou naar even gebeld te hebben met een bedrijf die de ramen inbouwt

Allles uit gelegt en hij zij waarschijnlijk je contact draad onderbroken nou alles nogmaals nagelopen en dat was het probleem dus alles werkt weer

Ook gewoon maar nieuwe raam er in gehangen om dat de andere klapte

Roy (Coup a One)

#145
Beste Kevin echter hebben wij twijfels bij je uitlatingen, want volgens ons schrijf je bij wat je leest.
Mocht dat niet het geval zijn, zorg er dan voor dat je de volgende keer eerst goed bent ingelicht want je berichtgevingen beginnen langzamerhand tot irritaties te wekken hier op het forum (gezien je te weinig gebruik maakt v.d. zoek functies) :police:

Ard Klok

@ Matthew, deze kans moet je natuurlijk benutten.

kevinbreda

Citaat van: Roy (Coup a One) op 11 juli 2013, 08:21:59
Beste Kevin echter hebben wij twijfels bij je uitlatingen, want volgens ons schrijf je bij wat je leest.
Mocht dat niet het geval zijn, zorg er dan voor dat je de volgende keer eerst goed bent ingelicht want je berichtgevingen beginnen langzamerhand tot irritaties te wekken hier op het forum (gezien je te weinig gebruik maakt v.d. zoek functies) :police:

Heb heel google ook aflopen speuren
Kwam niks tegen alles door gemeten kreeg gewoon stroom

Dennis Postma

Citaat van: matthew op 10 juli 2013, 20:40:13
MOD BREAK
@Kevin
Graag in het vervolg van een technisch probleem graag een topic aanmaken in het technische gedeelte i.p.v. hier te posten.
Want er wordt hier van alles doorheen gekletst wat jouw probleem niet overzichtelijk maakt.

Heb je bovenstaande bericht van Matthew al eens gelezen Kevin?
We hebben een zoekfunctie op dit forum wat zeer waarschijnlijk een hoop antwoorden op jouw vragen opleverd. En als dat niet het geval is is het makkelijker, duidelijker en overzichtelijker om je vraag in een nieuw topic aan te maken in de technische boards die we hebben. De kans is dan ook groter dat je een helder duidelijk antwoord krijgt omdat jouw probleem dan beter te volgen is.

Stefan

Tenzij het een topic is waarvan we er al talloze hebben... ;)
Oftewel, even wat meer energie en tijd steken in het oplossen van je problemen is aan te raden.
Er valt hier op het forum over alles wel wat terug te vinden en anders hebben we onze grote vriend Google nog natuurlijk ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev